Monday, May 23, 2011

..: boring.... :..

Sekarang ni kan, aku rasa macam kerap pulak aku gi melawat si akim kat ikbn tuh. Sampai dah taktau bila tarikh, minggu ke berapa, sebab dah kerap sangat [heh?]

Ini adalah salah satu dalam masa aku melawat dia hari tu. Disebabkan masa aku dan encik tunang sampai tu adalah waktu untuk dia makan tengahari, makanye kami kenalah tunggu sampai dia selesai makan....

Bila dah bohsan boring boring tunggu tu, macam biasa....



 ..: senap lah gambor sendiri.... huhuuu. owh, aku memang macam dah malas nak pakai lipbalm skang ni. pucat cacat jek muka ha (-_-) :..




..: hasil keboringan ;p :..

Boring amik gambar sendiri senap pulak gambar encik tunang....


..: ape dia buat tuu...??? hahahahaaa :..


Boring jugak. Kembali senap gambar sendiri 




Nasib baik yang ditunggu sudah tiba. Klw tunggu lagi mau meroyan aku kat dalam keta tu ha. hahahaa


 ..: itu diaaa.... macam bonzer kan ;p :..


 ..: errr... tak muat pulak nak bergambo dgn dia. hehehe :..


..: ape yang mereka bualkan? aku malas nak amik port :..


Itu lah hasilnye bila keboringan melanda. Diorang bebual rancak pasal laptop tu. Buat muvimaker lah ntah ape lagi. Aku yang dengar jek ni mengantuk dah. Huhuuu....

Gambar gambar pong boring. Episod pong boring. Dah boring dah lah.


Daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)