..: hening pagi :..

amaran: episod beremosi


Aku dapat satu mesej yang agak mengejutkan pagi tadi. Seawal jam 5 pagi. Dimulakan dengan MMS, kemudian text message.... Perasaan aku? Sedih. Kecewa. Mengharap. Macam macam.

Aku sayangkan yang sorang ni. Mcm adik sendiri. Dan aku harap dia akan terus tabah dan kuat menghadapi ujian mendatang. Aku sangat faham ape yang dirasai dan dilaluinye. Aku sendiri penah berhadapan perkara sedemikian rupa. Memang payah. Ape yang boleh aku katakan, berdoa lah dengan penuh yakin dan mengharap. Sesungguhnya DIA Maha Mendengar.. Memang tak mudah. Tapi kita tetap perlu menghadapinya, dik.

Percayalah, kami semua sayangkan kamu. Kamu tau itu. Jadi, kuatlah sayang. Walau tidak mudah.. Luahkan ape yang terbuku, kongsikan segala yang perlu, limpahkan esak tangismu. Diri ini sedia membantu...


*kamu tau siapa kamu....


daa.... (-_-)

Comments

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..