Thursday, May 19, 2011

..: mekdonal lagi di malam hari :..

Aku pong taktau lah kenapa encik tunang suka makan mekdi di malam hari. Haihhhh..... satu cabaran hebat untuk aku yang sedang gigih berdiet ni kan... [katenyeeeeeee] ;p


..: pasal ape la ko bukak tuwenti for awes haaaa.... kan dah kena makan kat sini malam malam. haiyaaa.... :..


..: mcm bese dia akan tuang kentang kat atas dulang. pahtu gaul dengan black pepper :..


..: ade sos ini juga :..


 
..: nasib baik makan ringan jek. takde la amik bege ke ape kan :..

tapi w'pon ringan, tahtap lah kate fast food kannnnn..... 


*ini bukan kejadian baru berlaku yek. beberapa minggu lepas dah kot. hehehehe ;p
daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)