Wednesday, September 14, 2011

..: taip sikit sikit gambar banyak banyak :..

Ape punye tajuk daa...
Tak kesah la labuuuu... So, dah kata pon taip sikit sikit kan...
Jom le kita tengok gambar makanan banyak banyak. Hehehee


 ..: bukan hilang arah. tapi mencari arah makanan. wehuuu.. :.. 


 ..: makanan 1 :..


 ..: makanan 2 :..


 ..: makanan 3. roti pita ni besh! :..


 ..: makanan 4 :..


 ..: sekawanan makanan :..


 ..: makanan dan kawan kawan. err... ape beza dengan caption kat atas tadi tuh? hahaa :..


..: tukang jaga makanan :..


 ..: mereka yang beratur panjang untuk mengambil makanan :..


 
..: juara makan. abg long kawasan encik suami :..


 ..: ini pulak makanan di dalam tempat tidur bekas :..


 ..: yang goreng goreng :..


 ..: yang ade air, jadinye sup :..


 ..: rendang daging cincang :..


 ..: sekumpulan potongan ayam bersadur perisa black pepper. peh ayat! :..


 ..: si gebush. cik puding roti :..


 ..: perghhhh! :..


..: sesuai lah sangat untuk ngeteh menambahkan berat badan di malam hari :..




..: eh. ini bukan makanan. tapi bile tengok, geram rasa nak makan. heh? ;p :..


 ..: puan yang suke makan. asyik nak makan. bile badan dah jadi banglo, meroyan pula. haihhh (-_-') :..


..: puan yang suka makan bersama pasangan beliau :..



..: bersama rakan rakan seangkatan yang suka makan. heh ;p :..


Episod sungguh tidak berhala tuju. Eh, adalah! Nak tunjuk gambar makanan makanan tu. Kan senang klw bagitau dari awal sbnrnye gambar makanan jek... Hahahahaa ;D

*Kata taip sikit sikit. Tapi aku rasa, taipan dengan gambaran pon dah same banyak. Hehehee ;p


Daa.... =)

2 comments:

  1. terus kenyang tengok entry ni. len kali letak la gamba makan byk2 lg.. bole im diet, x yah makan. tgk blog kak ita je da kenyang. hehe

    ReplyDelete
  2. heh? takot nnti im kunyah plak skrin laptop tu. hehehe ;p

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)