Thursday, September 22, 2011

..: tetamu raya dan pegi beraya :..

Mula mula yang datang ke rumah....
..: dua pupu ku dan suami serta anak anak nye :..

*uii.. ade makhluk berkepala merah di situ. Hahaa ;p

Kemudian, diikuti pula dengan....
 
 
 ..: si temok raisha bersama ibu, abah, nenek dan pak usu nye :..


 
..: tengok ini tembam, tak boleh duduk diam :..


Bila orang dah datang ke rumah, kita pulak pegi beraya rumah orang lain.  Ini adalah esoknya.


 ..: ini rumah kawan encik suami. mengidamkan deko untuk letak tv lekat ke dinding macam ni :..


..: ish... ish... ish.... :..

Lupa nak amik gambar tuan rumah. Ampunkan kami penunggu gua. Maap yek ;p
Timekaseh cik mi [mak idot] sudi datang rumah =)
Timekaseh huda [isteri kawan encik suami] sebab masak mee goreng yang syedap dan ade kuih raya yang besh =)





Signing off dengan muka sengeh...


..: raisha nur iman ;) :..




Daa.... =)

4 comments:

  1. umah im pun tv gantung.. tp ayah terlebih tinggi gantung plak... so da jadi kedai mamak. nk ckp lebih x leh, nnt kene marah. so baik diamkan diri smbil mendongak tgk tv -_____________-"

    ReplyDelete
  2. owh ye ke. lepas ni kurus la leher sbb kena buat senaman dongak selalu. hehehe ;)

    *lama tak pegi umah im. sampai tv pon dah tergantong. kak ita nak dtg raya tau nnti =)

    ReplyDelete
  3. datang ah, datang ah.. fuh neves tetiba >,<

    ReplyDelete
  4. ehhh... nape plak nak neves2 nih? ahkak dtg beraya bukan dtg berisik atau berminang ;p
    (nak kenakan "ber" pada setiap perkataan jugak. so, paham2 sendiri lah. hahaa)

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)