Tuesday, February 28, 2012

..: beruang hill :..

Sebelum adik aku habes paktikal dia kat Bukit Beruang Melaka tu, dan sebelum gambar gambar jadi berulat kerana basi diperam terlalu lama, marilah kita tepek kan di sini ;)



 ..: penyemoncer kenderaan pada hari kejadian :..






Hill Cafe, tapi kami tak makan kat dalam ni. Kami duduk kat luar. 




 ..: mereka yang terlibat dalam perjalanan kali ini :..



 ..: tukang amik pesanan :..



 ..: ecececeeeehhhhh..... ;D :..



Inilah konsep open kitchen tu. Kita bole nampak diorang masak. Aku rasa klw macam ni tak la rasa panas sangat sebab ada angin dari luar kan. Tak lah berkuap dalam dapur. 




 ..: air kopi dan teh tarik :..





 ..: char kuey tiaw, nasi lemak dan mee goreng mamak. semua pon sedap :..




 ..: bos besar sedang menikmati charkueytiawnye :..




Okeh perot dah kenyang, apa lagi tunggu. Moh kita pulang.

Sebelum tu....








Ok dah. 






Signing off.....





..: babai dengan cara peace dari kak N ;) :..



Daa..... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)