Wednesday, February 29, 2012

..: sinonim betul dengan makanan :..

Bila ada apa apa sambutan ke keraian ke meraikan apa apalah, mesti nak buat makan makan kan. Macamana la orang orang macam aku ni nak diet. Haihhhh.... *over* ;p


Macam yang ni pun, ada pegawai kontrak kat opis aku. Dapat keja tetap kat negeri dia. Sebagai sambutan untuk mengucapkan selamat tinggal, buat la makan makan jugak. Aku tak nak pegi tapi diorang paksa paksa aku join *sangattttt!* hahaaaa!



Ada jugak ex-opismate yang join. So masa sampai tu kasi salam salam cium pipi dulu.





Lepas tu duduk duduk sambil borak borak tunggu makanan penuh atas meja.


..: si tudung biru adalah puan yang diraikan :..










Haaaa..... Makanan dah beratoq dahhh....






 ..: abaikan model jari tidak bertauliah ini :..



 ..: bunga ros di atas ikan. ko hadooo? ;p :..




 ..: air teh o ais limau. air dia sedap la. tak manis sangat. tak masam sangat. sedang elok aje :..





Apa lagi tunggu kan. Kita serang laaaa!!



..: makan makan cedok nasi. hulur hulur pinggan. amik amik lauk :..






Mangsa mangsa keadaan....





..: muka muka kekenyangan ;D :..




Lepas tu, kita makan dessert plak. 



 ..: kek ni memang sedap okeh. tengok pada tahap kelicinan pinggan. heheheee :..





Selesai sesi memboncetkan perot, jom la kita main laga laga perot bergambar dengan puan yang diraikan pulak.













Dah jom balik dengan perot kenyang. Semoga sukses di tempat baru Yana! =)
Dan semoga selamat melahirkan nanti.



Daa... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)