Thursday, March 8, 2012

..: baucer buku :..

Bukan aku yang dapat. Tapi Kak N yang dapat. Sebab dia kan student jarak jauh perjalanan luas pemandangan.  Bukan sikit sikit kan, 200 hengget ko... Sape nak bagi? Sebab tu la ramai yang salah gunakan baucer tu. Huhuuu

Walau bukan aku yang student nye, tapi aku telah dipergunakan oleh beliau untuk menghabiskan baucer tersebut. Sampai bulan 3 ni je. Lepas tu tak boleh guna dah. Jadi, marilah kita membantu beliau itu.




Hasilnya....



Satu novel dan satu buku motivasi untuk aku.
Alatulis tu semua semua Kak N punye. Sebab nak kena cukupkan jugak sampai RM50 tu.
Itu pun Kak N kena tambah lagi beli gula gula.

Masih berbaki RM150. Kena pakai sebelum habis bulan 3 ni.


Dua buku yang aku punye tu masih dibaca. Nanti dah habis aku kongsi kat sini yek ;)



Daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)