..: Penang Trip 2012 :..

Saje je berjalan jalan makan makan dan bertemu dengan kak Izat kat Penang tu. Yang lebih tepat, sebab Kak N tengah exam PJJ dia, dan dia drive ke Penang. Masa pergi tu dia dengan Abang Nizam. Jadinya kami ni kena temankan Kak N drive balik pulak nnti. Sambil sambil tu kita coti coti tenang kan hati lah sekali kan. Huhuuuu


Aku pergi sana masa cuti yang bersambung tu. Maulidur Rasul + Thaipusam. Dan aku sambung cuti lagi sampai seminggu terus. Aku pergi Penang hari Rabu malam, sampai sana Khamis pagi. Satu hari tu takde buat ape sangat. Sebab Kak N sibuk dengan exam dan kelas dia. Kak Izat pulak keje. Cuma malam tu la baru kami kuar ke Queensbay. Lepak lepak saje..











Lepas tu kami ke Padang Kota pulak. Menghilangkan dahaga. 











Esoknya pun kami keluar malam saje. Tapi bawak haluan memasing. Heheheeee

Aku keluar dengan kawan kawan masa belaja kat UiTM Penang. Uri keluar dengan kawan dia. Kak Izat rest sebab dia tak sihat. Kak N macam bese la. Busy dengan kelas dia. 











Lepas makan, sambung sesi borak borak gosip gosip dan mengimbau kenangan lama masa belajar dulu. Lepak kat Queensbay jugak. Macam macam cerita keluar. Bestttt.....











Kita balik dulu. Hari dah malam. Nanti lepas ni aku sambung cerita hari Sabtu pulak. Ingat nak masukkan sekali tapi gambar macam banyak sangat. Nanti muntah pulak korang dengan aku sekali baca. Huhuuu


So, to be bersambung....


Daa... =)

Comments

  1. wah2..jenjalan penang rupanya yek...macam biasa jek tgk gerai jual passembur tu..hehhe..rindu plak kat penang....

    ReplyDelete
  2. a'ah kak. dulu pun blaja kat uitm penang tu. rindu gak nak lepak2 kat pdg kota ni. klw pegi sana mmg pegi mkn passemoq kat pdg kota. sblm ni pegi lagi best. makan mee sotong dgn coconut shake. pehhhhh!! ;D

    ReplyDelete

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..