Wednesday, March 14, 2012

..: kenduri :..

Di rumah Mak andak dan Pak Yeop. Diorang dah pun selamat berangkat untuk menunaikan umrah minggu lepas. Siang tu kami singgah sekejap tolong tolong ape yang tak patut.




 ..: contohnya macam siang taugeh ke.... :..


 ..: ok. ini adalah yang tak patut tu. hahaaa :..







 ..: ini laaaaagi tak patut. muahahahaaa :..




 ..: adegan sebabak. drama "goreng ikan sila berdiri jauh jauh dari kuali". sungguh nampak berlakon tu kan ;p :..




 ..: sampai berdiri abah tolong siapkan taugeh tu :..



Dalam tengahari tu kami balik rumah dulu. Petang lepas asar mak dengan abah pegi lagi rumah mak andak. Malam baru kami pulak menyusul. 

Sampai sampai terus makan. Tak amik pun gambar makanan. Nampak kan.... tahap kelaparan tu camne. Hahaaaa



Lepas makan lepak lepak kejap....






Sambil melayan si kecik ni. Geram tengok dia. Dengan orang lain sume taknak. Tetiba bila abah dukung dia, terus tak pandang ibu dia pulak dah. Comelllllll

Untuk mak andak & pak yeop, selamat  menunaikan umrah. Semoga dikurniakan kesihatan yang baik dan dipermudahkan segala urusan. Juga, semoga selamat pergi dan kembali ke tanah air. Amin.


Daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)