Tuesday, March 13, 2012

..: Penang Trip 2012 (sambung) :..

Haaaa...... Ni hari Sabtu punya cerita. Dari pagi sampai malam. Jadi bayangkan la betapa banyaknya gambar tu kan. Nak membebel panjang, tak banyak masa. Mari kita mulakan dengan sarapan pagi.





Roti benggali teloq [telur] yang  gebush dan nasi lemak yang sambal ikan bilisnya adalah pedash. Ini paberet ni. Memang dah niat awal awal klw pegi Penang aku mesti makan roti ni. Terbayang bayang tauuuu....


Kemudian, perot sudah kenyang. Kita memborong jeruk pulak.









Setel borong jeruk, kita cari cenderahati pulak. Untuk orang yang 1st timer kan.... Sape lagi, si panjang ni lah. Huhuu







Sambung lagi jalan jalan ke Lorong Kulit.







Masa ni panas dah mencucuk cucuk dah. Penang ni memang panas tak hengat. Lain sungguh rasa panas dia. Mungkin sebab kat pulau kot. Ke aku je yang ngengada? Huhuuu...

Kat lorong kulit ni tak lama pun. Sebab kak N ade diskasyen dengan lecturer dia. Untuk final projek. Kena balik rumah dulu, tukar kereta dengan salin baju sume, lepas tu aku keluar lagi dengan Uri saje.


Ke mana kami?




 Yaaaaa..... Bukit Bendera.... Heheheeee









 ..: cari benda 'aku' tersembunyi ;p :..


Bila dah jalan jalan kat puncak tu, dengan cuaca panas yang hamat, tekak pon haruslah kekeringan sungguh kering kontang macam musim kemarau. Sebelum meneruskan perjalanan, mari kita hilangkan dahaga dulu. 



 Uri je yang makan. Aku cuma ngadap ABC tu. Sebab memang haus yang tak tertahankan. Huhuu


Sambung balik










Elok je habis jalan jalan kat Bukit Bendera, kak N pun message bagitau yang dia punye diskasyen dah selesai. Sedang elok lah. Kami balik rumah untuk amik dia dengan kak Izat. Keluar lagi. Heheheee



Melayan kak N yang teringin makan passemboq 




 


 ..: badan dah berat ada hati nak amik gambar lompat lompat ;p :..


Masa ni, ada buat program ape ntah kat tengah tengah padang tu. Siap ada pentas, khemah khemah jualan, dengan pameran semua. 



Terus TERberkenalan dengan boypren baru



 ..: encem tak? encem tak? heheheheee ;p :..



Sebelum balik, posing lagi kat tengah tengah padang





Tengok. Dari hari cerah sampai dah gelap balik masih kat luar lagi. Huhuu...
Dah puas semua. Balik rumah dulu, recharge kejap sebelum gerak balik ke selatan semula.


InsyaALLAH kami pergi lagi Penang ;)


Daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)