Monday, October 25, 2010

..: beRsiDaNg keeee...... ;p :..

ari jumaat lepas, ade persidangan di cyberjaya. lbh kurang dua minggu gak la buat persiapan segala bagai. dan sebab musabab tak sempat nak hapdet juga punca meja aku jadi begini......

 ..: takde la selerak mane ponggg... kecoh jek lebeyyy..... ;p :..

semuanyaaaaa angkara ini

..: hah. persidangan ini lah. tapi kali ni aku kekurangan sorang 'kakitangan' ;( :..

aku ketiadaan budak ini.....

..: nur ain zulaikha. sob... sob.... [drama ckettt.... ;p] :..

betol sehhh..... mase tgh setting bilik mesyuarat tu, mmg aku ade rase lain gak a. sblm ni aku buat benda ni dgn dia. mmg la yg lain ade tolong. tp kami kan rapat. stayback kat opis pong sesame. jd nye terasa la gak kan bila dia takde ni.... ah tp tak kisahlah kan.... tak taknak kena nak jugakla buat. sbb keje kan.huhuhuu~

masa hari persidangan tu, pepagi lagi dh aku dh sampai kat cyber. dgn urusetia yg lain gak la. cuma diorang ade yg naik kenderaan jabatan. aku dgn cik sikin naik keta. 
bila dh setel sume tu, aktiviti wajib adalah.....

*sebelum tu, amaran! gmbo bnyk ni. haaa..... sila sediakan tadahan untuk muntah ijo korang tu. aku taktau.... haaaa...... ;p


..: mase ni kami nak kena setting tpt makan plak. sbb katenye ade sesi grup foto kt dlm dwn tpt mkn ni :..

sebelum gmbo diorang di amik kat sini, kami le posing dulu kan.... heheheeee ;p

..: aramak.... goyang plak.... :..





..: hahahaaaaa! hamik kauuu! org yg same. pose yg lbh kurang same. posisi yg same. heheheee ;p :..

dah.... dah...... gmbo aku sorang plak


..: oloh... oloh... sopannye tiang perempuan ini.... ;p :..


..: bergambo dengan peminat azie [gmbo atas] dan adib plak :..

gambo yg hero hero tadok. sbb diorang jd kameraman kami saje. heheheee ;p

*jadinye, bersidang ke...?? berposing jek lebeyyy.... huhuuu~
**ain mesti tau kan. ni aktiviti wajib. bergambo sakan ;p

daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)