Wednesday, October 13, 2010

..: SeSi baKaR LemaK (^_^) :..

semalam petang, unit aku g main futsal kat pancarona, presint 18. dari pukul 6 sampai kul 7 petang. main suke suke jek.... campor laki pompuan. 

ade dua team. satu the red giant. satu team the blues gang (biru). tp geng biru ramai yg pakai baju itam =)

semua diwajibkan turun. kecuali ibu mengandung ;)

i'll let the pictures do the talking ;)

amaran! gambar adalah banyak dan bersepah

*****************************

 ..: takde wamap [read: warm up] segala bagai. terus turun jek main. hahaaa :..

 
 
 
 ..: mase ni aku dh senak perut dh. banyak gelak jek. hahaaa :..

 
 
 
 
 
 
 
 
 ..: bos kami ;) :..

 
 
 
 
 ..: erkkk.....? bos lg. huhuu~ :..

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 ..: ehhh.....? ade heroin kecik ;) :..

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 ..: sempoi giler main pakai slipa ;p :..


tak tau bape banyak gol sumbat. sbb main suke suke jek. tak amik port sgt ponggggg......
tapi ade la gak yang poyos mcm nak tunjuk perooooo kannnn...... blah la weh! hahaaa ;p
padahal ade gak budak yg lagi terer, rilek rilek jek main..... huh! ehhhh...... ter emo sudaaa... ampunnnn.....

lepas ni bos kate nak main netball plak. campor gak. kita tgk le plak camne diorang yang lelakis ni men bola jaring ekkkk..... heheheee....

yg pentinggggggg...... mmg aku rase enjoyyyyyyy!!! (^_^)

*besh gak men futsal ni ek
**aku ade 3 kali jatuh mase men futsal ni. klw korang prsn ade gak gambo aku jatuh tu aku tepek kat sini. mase jatuh tu lah lemak aku bertaburan habesss... dh kurang 5 kilos. rase kurus cket. wakakakaakaaa!! ;D

daa... =)

4 comments:

  1. macam best pulak maen futsal ni.
    im x penah maen.. heheh

    ReplyDelete
  2. tu lah im. kak ita pong 1st time main. klw kita main suke2 mmg besh jek rase. ok la kan. nak bg kuar peluh. klw im kumpul geng2 im tu, g try main skali. mesti rase nak main lagi nnti. hehehee

    ReplyDelete
  3. main suke2 mmg besh..tp lau ade yg 'terer tunjuk bakat' tu yg ase xbesh..pape pon sgt jeles sebab xdpt nk join..

    ='(

    ReplyDelete
  4. takpe ain.... keje kan nak wat camne. nanti lps2 ni klw ain free, ble jek join =)

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)