Wednesday, October 13, 2010

..: tiaDa suDaaa..... ;( :..

sahabatku, nur ain zulaikha sudah tidak seopis [ade ke perkataan ni?] lagi dgn diriku.... huk... huk.... ;(

dia telah bertukaaaarrrrrrrrr.....!! hahahahaaa [habes lah... td mcm mode sedih. tetiba meroyan ;p ]
yeeeee....... dia dh kuar daripada opis aku nih. dia sudah ke kementerian lain. 

ain....... lps ni klw ade ape ape kat opis, akak takde geng a..... idot pong nak bersalin dh. 2 bulan aku keseorangan.... huhuhuuuu~

..: gambo mase jamuan raya ari tu. lps ni aku nak angkut sape plak klw kat opis ade buat majlis ape ape? idot dh ade family. bukan mcm org bujang.... :..

takpe lah ain. untuk kemajuan diri dan kerjaya, akak merelakan kepergian ain... hahahaaa sila muntah ijo ;p

padahal kat opis jek tak jumpe. klw kuark kuar g berpoya poya tu ble jekkkk...... poyos lebey aaaa..... ;p

cuma harap klw dh ade geng bas skola baru kat opis baru, jgn le di lupe pd kami geng lama kat opis lama ;)

keje leklok ye ain se se........ ;)

..: gambo asal =) :..

*walaupong gambo sudah di edit, namun tahtap jelas kelihatan jerawats kuuuu..... sungguh tidak pandai edit org itu. hahahaa~ 

daa.... =)

2 comments:

  1. ahaks!berpoya2 tu penting..hehehe
    ain lom ade geng g kat sini..
    ramai yang nk kawan ngan ain..tp ain kn SOMBONG..mane nk..ahaks!poyos!
    Ain da kawan da ngan dorg..cume lom leh masuk n laga2 kepala g..so ain jadi budak baik n TERTIB saje disini..huhu
    =p




    Percaye x???

    ReplyDelete
  2. bese a... ain mmg poyos... mase kat sini dulu, memula pong mcm baek jek. sekali rupenye sese. hahahaaa ;p

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)