Tuesday, October 12, 2010

..: mAkAn_PaRt 4 :..

uiiiiii........??? sampai 4 episod cite psl makan jekkkkk......??! atotoi....... mmg nak kena diet aku nih. (-__-")

ha takpe takpe..... kita teruskan jek lah ye... tak baik buat keje separuh jalan. heheee....
yg ni aku ikut kak n g umah kawan dia plak. kat umah kawan dia ni meriah gak a makanan. ade nasi ayam [beserta salad, ayam, kuah sup, sos], ayam masak merah, sambal tumis, tomyam, mihun [ble makan dgn tomyam atau sup], nasi himpit, kuah kacang, bubur pulut itam, koktel, kuih karipap, kek coklat, jemput jemput/cucur. emmm..... rasenye sume dh taip ni. pehh! aku ingat sume menu siottt....! ;p

ape lagi tunggu. makan a kan

 
..: ni namenye org gigih. sambil nak makan sambil sibuk nak amik gambo. tp tangan takmo lepas dari makanan. hahahaaa! :..

dua makanan dlm 1 pinggan. nasi ayam dgn lauk pauknye, tambah lagi dgn nasi himpit dan kuah kacang. heheeee..... 

okeh. tu jek gambo yg ade. sbb? lepas lepas tu aku sebok makan jek. tak sempat nak amik gambo dh. hahaaa burok perangai! ;D

akhirnyeeee....... selesai sudah cite pasal makan makan di rumah terbuka. pheww.....~


daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)