Monday, October 11, 2010

..: maKaN_paRt 1 :..

mase raye ari tu bederet deret jamuan raye. mmg overloaded dh bdn aku ni ha. tp takperrrrr...... aku dh aktifkan mode diet [lah sangat kan!] lps habis bln syawal nih. harap harap dpt capai target [berat badan] yang di inginkan ;)

kita mulakan dengan gambo sekitar jamuan raya bahagian aku. dibuat di taman ekuestrian putrajaya, bermula jam 8 mlm 

..: diberi nama kampung khidmat. sempena nama bahagian kami, bahagian perkhidmatan. "selamat datang ke kampung khidmat" =) :..

..: pentas acara. kat atas ni gak tpt duduk, tpt makan, tpt nyanyi, tpt main game. sume lah :..

..: meja VIP :..

..: mase ni game sedang berlangsung. alaa.... mainan bese bese jek.. :..

..: ade gak yg duduk kat tepi tepi pentas :..

..: makanlah. ape lg kan... heheee.... mase makan ni lah permainan dgn nyanyian tu dijalankan. sambil sambil le.... makanan ade laksa, nasi minyak dan lauk pauk, roti jala, buah, kuih muih cket, sate :..

pahtu... moh le kita bergambar.... huhuuu~

 
..: bese la kan. redha jek a. huhuuu~ :..


 
..: bos kami ;) :..

dh selesai sume, best dress laki dgn pompuan pong dh diumumkan, tunggu ape lg kan. jom le balik. tp sebelum tu kasi salam salam dulu mcm bese.... 

 
..: nampak tak yg tgh salam tu? haaa.... tu lah pengarah bahagian kami. pahtu budak lelaki yg pakai baju melayu kelabu tu, dia yg mintak tlg kami amik kan gmbo dia ni :..

tp....... takkan le amik gmbo sesado kan..... harus lah kena cukai ckett.... hehehehee ;p

 
 
..: ini le cukainyeeee..... heheheheee ;D :..


..: gambo kami bertiga. ain : cik aku : aliff :..


okeh okeh. jom balik bebeh..... 


we both signing off.......


..: dengan ain bersama sainbod [read:signboard] kampung khidmat :..
 
..: dan muka aku bersama sampul surat. heh?~ :..

daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)