Tuesday, October 12, 2010

..: maKaN_pArt 2 :..

yg ni kami ke rumah terbuka umah annaz di salak tinggi. mengikut kata ain z, majlis ni sekali dgn doa selamat sbb anak buah annas nak kena operate. jd skali arung jek buat makan makan ni =)

..: mase ni tgh tunggu ain :..

..: pahtu ni tunggu encik kamu plak. haihh..... konsep menunggu betol. huhuu~ ;p :..

mase sampai umah annaz tu, majlis doa selamat dh selesai [mmg nak tunggu majlis setel pong. hehehee]. annaz pong tgh layan kawan kawan dia makan. kami join skali a.

 
 
 
 ..: makan makan gak. posing tahtap adooo.... :..

..: sempat lagi koooo..... kepochi di sana sini.. hahaa :..

ade baaannyaakkkkkk makanan. mase kami tgh makan ni pong, ade lagi makanan sampai. panas panas lagi. hohooooo~
ade nasi putih, lauk mmg macam macam adoooo.... pahtu ade lemang. ade popia goreng. ade dadih, naget, laksam, buah buahan, lengkong, emmmm..... ape lg eh. sume dh sebut kottt....

mmg banyak kali la aku buat 'eksesais' bangun duduk bangun duduk g amik makanan. eksesais mulut lagi, jalan ulang alik lagi. ishhh.... mmg eksesais sungguh. heheheheee... 

pahtu ade sesi fotografi jap utk family si annaz ni

..: kami pong snap gak. tp dr belakang sajoooo..... hehee :..

..: kami berempat =) :..

lps dh kenyang-senak-perut kat umah annaz, kami teruskan perjalanan ke umah kawan encik kamu plak kat senawang. gmbo makanan takde, yg ade cuma gambo ini

 ..: cermin ni kat dlm umah kawan dia. cantek dan agak berseni di situ. jadi amik le gambo kan. ain nmpk ade dua ;) :..

kat umah kawan dia ni plak ade sate, nasi himpit, kek, buah, emmmmm..... ape lg eh.. tak ingat sudaa... ;p

dh kenyang sgt ape lg tunggu kan. jom le kita kembali ke pangkal jalan..... kami gerak balik putra dlm kul 6 lebih camtu.
mlm tu aku dgn ain ke alamanda. pahtu, ade barang barang yang tak ditemui kat alamanda tu, kami ke mydin plak. ye laaa..... siang nye dh buat eksesais mulut, badan dh overloaded, mlm kena la eksesais mata jalan jalan plak kan.... heheheee


so, we both signing off.....

..: peace! ;) :..


daa.... =)

3 comments:

  1. mana ade kite duk umah..kan kite g alamanda ngan mydin..huhu

    ReplyDelete
  2. ha a laaa.... lupe sudaa... tu lah dh lame sgt. baru nak hapdet. takpe2 nanti akak edit balik entri nih. heheheee ;)

    ReplyDelete
  3. okies. dh edit balik. hehehee ;p

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)