Monday, April 4, 2011

..: minggu lepas minggu yang sebok :..

sudah petang isnin. kejap jek rasa.
haihh.... aku ni memang klw minggu yang ujung ujung dah nak habes bulan ke tahun ke baru bizi kott.... ujung tahun lepas pong elok jek naik keje lepas tunang tu, aku bizi ke sana ke mari. pahtu sepanjang minggu lepas ni, ujung bulan 3 pong aku bizi aihhh.... ade persidangan la. jadi urusetia la. tapi tak kurus kurus pong. ehh? hahahahaaa ;p

okeh. cerita ada banyak. pasal persiapam majlis juga ada beberapa nak dikongsi kat sini.
tapi kena refresh kepala wotak dulu. bagi susun ayat nak buat episod tu semua. 
sementara aku refresh ni, meh bagi kamu orang refresh gak [or loya loya ke ;p] dengan aksi aksi berikut. heheheheheeee ;p





 ..: aksi yang lebih kurang sama oleh dua orang yang berbeza ;) :..







..: makan makan :..


okies. gambar gambar di atas takde kena mengena dengan tajuk. 
ape kata cekidaud yg kat bawah ni plak. 



 ..: omakau!! itu mata ke bola golf. bosar haa ;p :..







hahahahaaaaa!!! lagi laaaaa takde kena mengenaaaaaa!! wahahahahaaa!! ;p [habeslaaa.... meroyan sudaa... huhuu~]

wokies. aku sebenarnye agak tensen. dan bengang. dengan orang kat tempat keje. orang satu  unit. tapi takpe takpe. tenang. tenang. bagi aku susun mane nak cite dulu mane nak cite nanti. bila dah setabil nanti aku buat episod okehhh.....

*perasan tak gelang kulit di tangan kanan ku? itu lah gelang yg dibeli dari abang rugged di uptown damansara. hehehehee...... 



daa.... =)

2 comments:

  1. im tahu k.ita penyabar. sabar ok. :)

    ReplyDelete
  2. sedang berusaha keras untuk bersabar ni imm... huhuuu (-__-")

    mekaseh imm =)

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)