Wednesday, January 18, 2012

..: adik ku sudah habis belajar :..

Yeayyy!! Dah setahun dah. Sekejap je habes dah dia punye pengajian untuk sijil. Bila habis belajar ni, kena lah mengosongkan dorm tu kan. Jadi, siapa lagi yang menjadi mangsa kekejaman beliau untuk mengangkut barang barangnyeeee???



Mestilah kakak dia yang nombor 3 ni. Yang baik hati kiut miut piut ni kan kan kannnnnn... *muntah ijo*
Takperrrrrrr..... keta ai mmg dah biasa dah jadi kenderaan angkut angkut barang ni. Heheheee



Sementara menunggu si bongsu itu membawa turun barang barangnye, kaki kita posing posing jap. Emmm.... nampak gaya macam banyak jek barang tuh. Huhuuu....



Ha tu diaaaaaa..... Ini yang kat bonet. Kat seat belakang pun penuh jugak okeh. Banyak jugak barang budak nih. 


 ..: Muka kakak yang 'redho yo lahhh....' ;p :..



Mari kita pulang. Sebab malam tu mahu menjenguk baby baru kepada kawan encik suami. Mereka ni jadi photographer kami masa bertunang dulu. Suami isteri pun ade bakat mengambil gambar. 


 ..: baby kecik danial mirza yang bermata boolatttt :..




Syyyhhhhh...... Takmo bising bising....










..: baby besar, si bongsu sudah beradu. ehhh??? hahaaaa ;p :..




Daa.... =)

2 comments:

  1. oloh comelnye baby beso tido.. hahaha a'ah, kejap jek rasanye.. akim dah habis dah.

    *ceriannye shawl kak ita titiew, ade smile smile.. mesti senyum jek stiap kali pakai.. hehehe ;D

    ReplyDelete
  2. tu la. ni tgh praktikal plak. tu pun kejap je. 3 bulan je. cepatnye masa berlalu. huhuu

    *senyum senyum sambil jelir lidah. hehehee ;)
    kak ita beli online. dia jenis kain cotton (eh, terbagitau pulak) ;D

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)