Friday, January 20, 2012

..: kanta lekap pelbagai warna :..

Aku beli kanta lekap ni secara online. Beli empat percuma satu. Jadi kita ada lima pasang di situ ye. Macam macam kaler ada. Pilih je mana yang rasa sesuai dan berkenan di hati dan minda dan poket ;)






Botol pun dah kiut miut kan. Ape tah lagi yang memakainye tu. Hakhakhaktui ;p
Ada lima pilihan warna. Aku amik Light Grey, Celeb Super Nudy Grey & Brown, Crystal i.grey & i.hazel. 
Tiga warna dah dibuka. Ada lagi dua masih dalam simpanan. Sepasang lense tu tahan untuk setahun. Kalau kamu orang pakai satu pasang satu tahun, maka lima tahun tak payah beli lense dah. Ngeeeeee....



Amaran : Gambar di bawah menggerunkan. Kerana muka model adalah bersaiz sebesar rumah. Dengan keadaan tanah yang tidak rata [read : jerawat sana sini] dan juga biji mata yang sebesar bola tenis. Harap maklum.








Jangan "tanjat maimon" pulak tauuuuuuuu.......







 ..: omakau! masamnye muka :..



..: ha. pandai pun senyum ;)  ini adalah lense Crystal i.Grey bersaiz 14.5mm :..




..: Crystal i.Hazel :..




..: Celeb Super Nudy Grey :..

Ouh, abaikan juga latar belakang itu ye... Huhuu
Itu sahaja yang sudah dipakai sekarang ni. Lagi dua pasang simpan dulu nanti nanti baru bukak. 

Mau usha usha? 
Ini fesbuk beliau -----> BIG MOUTH Lokers
Ini pun boleh --------> Fynahereblog
Ini pula blognya -----> Fyna here


Dia ada promosi untuk setiap koleksi tu. Cuba lah tengok tengok dulu yek. Harga pun murah [pada aku] =)

Selamat berkanta lekap everibodeh!  (^_^)


Daa.... =)

2 comments:

  1. takpenah pakai kanta lekap sbb tak berani.. pakai hati2 ye.. sbb rasanya ada kuar berita kena hati2 belii kanta lekap warnawarni ne

    ReplyDelete
  2. memula tu takut2 jugak. sampai berair2 mata nak pakai lens tu. dah lama2 baru ok =)
    InsyaALLAH... timekaseh mama amana & arief =)

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)