..: kisah rawak :..

Kisah pertama :

Aku asyik dapat rezeki percuma. Rezeki tu banyak benda kan. Yang aku dapat ni dalam bentuk makanan. Salah satu alasan kenapa aku susah mahu kurus ;p



Lagi lagi pulak dapat cokolat kan. Yang hershey's tu selalu tengok dah ade atas meja. Yang sampul dia kaler emas tu. Baru kali ni aku dapat kaler silver ni.


Tutti frutti ni free sebab di belanja oleh beliau yang di bawah ini


..: Topel. Timekaseh topel. Nanti belanja lagi ek. Heheeee ;p :..


Kisah rawak yang kedua :

Aku berangan angan nak makan carrot lebeh dari sayur lain. Sebab aku rabun yang agak teruk. Jadi dengan harapan dapat lah kurang kan power tu. Selain dari makan, aku try jugak buat jus carrot sendiri. Huhuu..


Carrot sebatang potong dadu, beberapa ketul ais, susu pekat cket, air cket, kasi blenderrrrrrr...


 ..: dan bawak bekal ke opis :..

Aku blender tak hancur sangat carrot nye tu. Jadi masa minum boleh kunyah kunyah. Dan, kurang manis. Klalau nak manis lagi boleh tambah gula sikit. 



Kisah rawak terkini :



Aku agak kesibukan sekarang.... tapi sempat lagi hapdet blog kannnnn.... ;p



Dasar meja pun tak nampak sangat dah. Dengan mug yang nak basuh pun tertangguh tangguh. Sampai satu tahap dah banyak sangat nak buat dan aku malas, aku ngadap benda lain dulu [read : blog, fesbuk, email, dan lain lain....]

Sebab tu lah macam takde masa je nak hapdet sangat. Tambah plak kadang ada yang menjeling aku tgh buat ape. Huh menyampesssssss....~~~


Sehingga bertemu lagi di kisah rawak yang akan datang ;)


Daaa.... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..