Thursday, January 12, 2012

..: Kawan baik yang dah lama tak jumpe :..

Ini cerita akhir tahun lepas. Aku pergi wedding kawan baik aku di Johor Bahru. Kawan baik daripada sekolah rendah. Main bola jaring sama sama. Pegi latihan sama sama. Aku tido rumah dia, dia tido rumah aku. Memang kawan baik lah. 

Dah lama tak jumpa. Hari tu bapak dia datang rumah anta kad jemputan. Teros lah kata mesti pergi dan mesti jumpa dia. Lama gile kot tak jumpa. Huhuuu


Aku gerak dari Kluang dengan Kak N dan akim. Mak dengan abah tunggu kat JB saje. 






Sampai sampai, makan dulu. Lepas tu terus naik jumpa pengantin. 


Ouh, sebelum tu kita tengok dulu pelamin dia yang cantek rupawan menawan ini =)


 ..: pengantin. kawan baik ku. nama dia Hawa :..






Dia ni hyper. Nak gelak jek keje. Tengok lah gmbr ni. Tak reti duduk diam. Jumpa aku lagi lah bertambah hyper. Hahahaaaa

Seronok sangat dapat jumpa. Ye lah dah lama sangat tak jumpa, gelak gelak, borak borak. Memang teruja. Peluk takmo lepas! Huhuuu





Harus amik nmbor kontek. Lepas ni takde la hilang tanpa khabar berita kan. Padahal dia pun kat KL je haaa... Tapi tak jumpa. Huhuuu... 


Aku tak tunggu sampai sanding pun. Nak kena gerak balik Kluang semula. 


Tapi sebelum tu, disebabkan aku kebetulan pakai baju ikut kaler tema dia...



..: posing ayu kat pelamin jap. hehee :..



Okeh. Jom balik. 



Hahaaaa! Sambung balik camwhore dalam keta. Masa ni ujan lebat dan jalan jem. So sempat lah posing sana sini sikit. 









Daa..... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)