Thursday, November 11, 2010

..: biRu puTih :..

30hb oktober ari tu [lihatlah betapa lamanye peristiwa ini... (-_-")] aku ikut family encik kamu menghadiri majlis perkahwinan sepupu dia kat hotel istana. majlis adalah pada malam hari. dan aircond adalah sgt sejuk.


..: setting meja dan lipatan napkin. mase ni tgh tunggu jemputan yg lain sampai. kami sampai agak awal [kot!]. takde nak watpe, amik la gmbo meja dulu ye... hehehee :..


..: itu pelamin nya. putih suci tulus mulus. ade kaler biru biru cket kat atas tu. huhuu~ :..

makan nasi minyak dan lauk pauk. antara yang aku masih ingat lauknye adalah fillet ikan masak kari, udang goreng, lagi tak ingat dh. hahahahaa ;p


..: ini pencuci mulut. kek eskem yg sangat besh dan sangat sejuk. tambah plak mkn dlm ekon [read: aircond]. lagi la tambah sejuk. huhuuuu~ :..


dan ini antara cenderahati yg kami dpt 

 
..: aku dan encik kamu punye. yg bekas putih tu, diisi dgn coklat. yg bekas bwh ni ade sepotong comel kek buah :..


majlis habis lebih kurang pukul 10 lebeh gak a. 


tiga perempuan yang sedang tahan sejuk signing off......... 
..: awin [yg kebetulan mengikut tema ;p] : me : kak amy :..


*mcm nak makan lagi a kek eskem tu. encik kamu, please take note. hehehee ;p
**biru putih tu, tema majlis pengantin. tp nape tak nmpk ek kaler biru putih dlm gambo aku? sbb takde amik gmbo sgt kot..... [bese lah penyakit ni. sendiri tanye sendiri jwb. heh!]
***gmbo pengantin takde sbb lupe nak transfer dr henpong mereka mereka yg mahal itu. tp memang pasangan yg sepadan dan pengantin pompuan itu comel ohhhhh...... huhuuu~


daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)