Monday, November 15, 2010

..: maJLis kaWeN sePuPu Ku ePisoD 1: niKah :..

selamat pengantin baru untuk sepupuku, Norazian binti Abd Razak. majlis nikah dia pada 5hb ari tu. huhuhuu dh bape minggu dh baru nak cito kek sini ;p
takpe... takpe... redha jek lah ye... hehehee... 
sepupuku ini adalah anak sulong kepada mak anjang ku. iaitu adik kepada mak nora. mak anjangku ini juga adalah seorang ibu tunggal. 
okies. jom le kita tgk gambo yg super banyak ini..... sila bersedia untuk muntah ijo. huhuhuuu~

owh ye, temanya adalah wane kegemaran encik kamu ;p  pink kareeee...... hohohoooo~ 


 
 
..: cantek kan. mcm kek plak aku tgk. [hoh? tetiba tgk pelamin nmpk mcm kek? mmg dasar lah kuat makan kan. tgk benda pong ble nmpk makanan. sbb wane dia pink kot. mcm icing kek tu. hehehee ;p ] :..


..: pintu gerbang untuk pengantin. tp sebelum diorang lalu kat bawah tu, aku dgn kak n rasmi dulu. hahahaa :..


 
 ..: pakcik makcikku duduk berborak sementara tunggu nak gerak ke masjid untuk majlis akad nikah. umah sepupu aku ni betul betul sebelah masjid. jalan kaki jek pegi :..


..: meja buffet :..


..: abah jahat ohhh.... mase ni aku nak amik gmbo dgn dia. jap lg dia ble 'sau q' leher aku. pahtu dia baekkkk punye buat peace kan... abah sape la ni... atotoiiii..... ;p :..


 ..: khemah yg berwarna putih merah jambu :..


..: akhirnyaaaa...... pengantin pompuan muncul jua.... masa ni tgh siap siap nak gerak ke masjid yg kat sebelah umah tu.. nikah lepas asar :..


 ..: pengantin pompuan bersama konco konconye dan penyepit pengapit. untuk majlis nikah ni tema itam ye kawan kawan..... huhuhuuu~ :..


..: owh, ini plak pakcik dan sepupu [kami la tu] kepada pengantin pompuan. ko tgk lah kecik nya pakcik aku tu kan.... well.... klw dibandingkan dgn kami lah. tp dia mmg kecik jek. masa bujang dulu kuruih jekk.... dia ni adik mak nora. :..


..: okeh. mari kita memulakan perjalanan ke jalan kebenaran masjid :..


 
..: debar debar ;) :..
 ..: naik sainnnn..... ;p ni utk pengantin pompuan. oh ye, yg sebelah kiri pengantin tu lah mak anjang aku a.k.a. mak pengantin pompuan :..


 
..: adik lelaki dia dan yg bongsu. masa ni penyerahan wali kepada tok kadi :..


..: saat yang di nanti nantikan...... dan dengan sekali lafaz sahaja... :..

..: mereka kini sah suami isteri. Alhamdulillah... =) :..


 
..: dalam pada tu, muka kami haruslah ade kan. hehehe :..

okies. dh setel hal hal kat masjid tu segala bagai, moh le kita balik umah. menjamu pihak lelaki untuk makan. dan kami pong sambung makan gak la lagi. hehehee ;p


 
 ..: ape ape hal amik air dulu. haus wehh.... ha pahtu baru le ble sambung gosip borak ;) :..


agak agak dh petang cket tu, kami balik dulu ye.... besok kami dtg lg untuk majlis sanding plak. 


i'm signing off......


..: dengan gambo abahku segak berbaju melayu itam lengkap bersamping. ecececehhhh..... hohoooo~ ;) :..

jenuh nye aku nak habeskan episod ni..... ade lg gmbo mase sanding plak yg menunggu ni ha. tgk le kang klw ade perasaan rajin tu, ade la episod 2. klw tak tu..... tunggu yo lah. huhuuuu ;p

daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)