..: iNjureD...?? hohh... iNgat kO atLet keeee.....??? :..

ari tu unit aku ade buat game netball plak. sblm ni dh main futsal yg campor laki pompuan tu kan. kali ni kita main netball plak yeeee..... pong campor gak laki pompuan.

tapi bukan psl game tu yg aku nak cite. ni psl kecederaan yg aku alami hasil daripada men game tu ari tu.

 
..: ha kooooo..... lebam lutut ha. alah bukan ape pong. cuma aku tangkap bola pahtu jatuh melutut. tu yang lobam ni ha. macam lah star sgt sampai nak injured segala bagai.... hahaaa :..

okies dah. tu jek nak tunjuk. hahahaaa ble ke? dh buat ble la kan ;p
gambo masa men game tu ade kat bos a.... blm amik lg. nnti klw dh ade kat aku, haruslah buat episod untuk itu kan. jadi sekarang ni tengok jek lah lutut ku yang lobam itu. hahahaa ;D

*tapi skang ni lebam tu dh nak ilang dh. aku sapu minyak gamat jek tiap malam. makan minggu gak lah nak elok ni.... 

daa.... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..