Monday, November 1, 2010

..: meMbebeL di haRi isNiN.. duSh! duSh! :..

aku taktau la utk sesetengah org kan. tp untuk AKU, memang laaaaaaaaaaa malash giler pd ari isnin nih. pg td nak bangun pong mcm..... alahai..... keje ke......?? hmmmpppphhhhhhh......!!
minggu ni aku iron baju untuk 2 ari jek dulu. besenye klw tak balik kg, aku siap dh gosok untuk seminggu sampai jumaat. kdg tu melebih lebih sampai minggu dpn nye tu ha. tp minggu ni aku gosok 2 pasang jek. mungkin sbb malash dan tak sempat [kot. hahaaa]. ntah apo dibueknye sampai tak sempat sgt tu ha. huhuuuu~
dh la skang ni mcm sejukkkkkkk jek rase klw bangun pg tu. pahtu cuaca pong mcm ala ala syahdu jek masa aku kuar g keje td. kat opis pong sejuk  gak. bese la aircond kan.... ;)

pahtu ari isnin ni aku mmg mcm lemau cket. ok bukan mcm la. mmg pong. lambat loading katenye. kdg tu sampai heng terus. tak sempat loading dh. hahahaaa. nak buat keje pong malas jek..... sampai ari ape ntah rase camni. hari hari kot camni ;p  ari rabu baru mcm ok cket kotttt...... tp tgk gak lah. kdg aku ok jek ari isnin. tp ari ni aku mmg malash. 

rase nak balik umah dan nak buat camni

..: pehhhhh!! nikmat siottttt...... huhuhuuuu :..

kdg kdg kan bile kat opis mmg rase nak balik tido lah hape lah. tp nnti klw kat umah takde plak ngantok nyeeeee.... haihhhh...... propa lebey la aku ni kannnnnnn...... <----- tengok! eh, salah. baca! [ha baru betol] meroyan dh....

*tajuk ade dush! dush! sbb rase mcm "eh, pehal ko kan. ari isnin nak membebel. dh la isnin. pahtu nak membebel plak tuh. tak ble tunggu ari lain ke??" lalu dush! dush! *meroyan mode* ;p

daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)