Tuesday, November 16, 2010

..: haRi raYa aiDiLaDha / quRbaN -----> akU yaNg keNa ber'QurbaN'. huhuuuuu~ :..

sape yg sambung cuti ari kamis dan jumaat? sape?
sape yg balik kg ari ni? sape? sapee???
sape yg ari ni dgn semalam pong dh cuti, khamis baru naik keje? sape? sapeee???
sape yg cuti seminggu ni terus?? *pengsan* (-__-")

klw ikut kan ati aku ni, mmg nak cuti lame. tu klw ikut ati la kan. ikut ati mati beb. heheheee ;p
tp aku terpaksa ikut kate bos. huh! disebabkan kat dlm unit aku ni klw sorang cuti sorang kena setanbai [read : standby], makanye...... untuk sekretariat aku ni, sorang dh cuti, sorang tu tak dapek la nak cuti.....
yg sorang tak dapat cuti itu adalah hakuuuuuuu.....!! [meroyan sudaaa..... ;D]
jadi..... untuk pertama kalinya aku tidak balik ke kampung halaman pada hari raya haji. tau?! haaaa...... ni nada nada org sentap nih. hahahaaa ;p

tapi takpe la kan..... aku berqurban la cket.... bukan slalo ponggggg..... [dlm ati hanya Tuhan yg tau...] hahahaaa ;p
tak terasa sgt kot kan. sbb 1 ari jek. tengah tengah minggu plak tu. ade gak ramai lagi yg tak sambung cuti kan..... budak unit aku pong bukan lah aku sorang jek yg tak cuti. kat opis ni pong ramai jek yg tak sambung cuti. ade yg raye aji tu pong keje wehh.... tabik lah korang =) [bese lah aku kan drama lebeyyyy... ;p]


dengan ini, aku ingin mengucapkan.......



jadi kepada sesiapa yang akan pulang ke kampung petang ini, tak kesah la dengan ape cara pong, berhati hati dan jaga diri okies. semoga selamat dalam perjalanan pulang ke kampung dan kembali ke ibu kota. amin.....~



i'm signing off dengan satu senyuman manisssssss........

..: hahahahaaaa! cukup manis takkkk??? ;D :..


*kak n & adik, sila jgn habeskan makanan okehhh..... kasihani lah diriku yg diperantauan ini.... kehkehkeh~ ;p
**takperrrrrrrr....... minggu depan aku coti lameeeeeee.......!!! [hahaa padahal tak apply cuti pong lg. heh~]


daa... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)