Thursday, November 11, 2010

..: buKaN 1... bukaN 2.... TAPI 3 wehhhh...! hohoooooo!~ ;p :..

ari tu kan, aku ade la 'masuk' kat kedai si sepet tu ha. dia jual beg. selalunye aku cuma tgk sekali lalu jek. tp kali ni berkali kali lalu plak. sbb? dh TERberkenan kat satu beg nih. si ain pong same gak. dia lagi hebak woooo.... terus cop nak kaler ape. kompemfiden betol budak tu ha.

aku pong..... emmmm..... takut gak sbb takut encik kamu marah membebel  bising sbb dia tau aku dh banyak beg. tambahan plak ade 'masalah tepi' tp nak beli brg plak. huhuuuu~ takpe takpe.... tabahkan ati yo lah. heheheee

jadi dgn tidak membuang masa, aku pon kompem kan dgn ain. dia lah yg emel sepet segala bagai. tp guna alamat opis aku.

setelah segala butir butir diperlukan, dan pembayaran telah di lakukan, makaaaaaa.......

yang ditunggu tunggu tiba juaaaaa.......

ecececehhhhhhh........ ;p

jom kita tengok same same okehhhh........

..: ini lah bungkusan itu (^_^) :..


--




-



..: jelas di situ kan. "bag" heheheheee :..


-

--


..: setelah dibuka sampul cekelat td tuh. ade lagi balut sotkabor plak haaa.... mmg menjaga kualiti brg betul cik sepet kita ;) :..


-----


--


..: tgk cara dia balut... baekkkkk punyeee.... huhuhuuu~ :..

pahtu, ade plastik tu kan. ha beg dlm plastik tu lah. okeh jom kita tengok beg plak.




----------




-----------




\/


..: eeeeuuuwwwwwwww...... pepel uuuuu..... ai likeeeeee..... heheheee ;) TAPI bukan 1 :..


TAPI








TAPI 






TAPI

..: dua???!! juga bukannn...... :..



TAHTAPIIII




TAPI











HAAAAAAAA........ BERAPA? BERAPA????



------






-------


..: haaaaa...... tiga weeehhhhhhhhh!!!! besar, sedang, kecik. hohoooooo!~ beg yg sedang tu, ble pakai silang untuk gaya sempoi dan klw pakai baju kurung pun ble pendekkan tali untuk dibuat sebagai handbeg untuk gaya lebih 'keperempuanan' :..



..: beg yg kecik ni ble letak henpong. dan muat gak klw nak letak ic lesen dgn duit ckettt..... [cket jek. bebanyak kang kembong tak cantek. huhuu~]. pahtu, ble sambung dia dgn benda tu. mmg melekat kat dlm beg siap siap dh. jadinye, bila tepon bunyi, untuk org yang campak letak henpong sepah sepah dlm beg mcm aku, sesuei la kan. cari jek tali tu nnti jumpe beg tu makanye jumpe la henpong tu kan. heheheee :..


dan lagi.......

..: takde zip. takde butang. cuma ade dua magnet yg terletak disebalik kulit beg tu, untuk buat beg tu tak ternganga sgt. encik kamu tau la aku mmg suka beg camni. sonang kojo nak campak barang dan nak soluk tangan cari brg. huhuuu~ :..


jadi, beli 1 dapat 3. berbaloi baloi......... (^_^)
dannnnnnn....... beg yg saiz besar tu dh selamat dibawa ke opis. yg sedang tu pong dh pakai gak. suke! suke! weeeeeeeeee.........!!! 
marilah kita same same tinjau kedai sepet. 

*beg yg baru dia hapdet skang ni, banyak gak yg meruntun jiwa raga. sabo yo lahhh... haihhhhh! 

daa..... =)

6 comments:

  1. ha tgk...sekali 3 dye amik...
    hehehe :P

    ReplyDelete
  2. ha kannnn..... amik ko 3 teros. hahaha ;D

    ReplyDelete
  3. hehehe! nak curi la entry ni :P

    nak letak kat sepet88 & qery ..boleh yeah yeah...

    thanks beli, hiks!

    ReplyDelete
  4. hepp...! jgn curi. tak baik. takmo2... hehehe ;p
    okies. nnti ade rezeki kita beli lg ek ;)

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)