Thursday, November 11, 2010

..: teNgok raiSha Lagi =) :..

balik kampung ari tu, yg cuti deepavali tu kan. aku bawak mak nora, abah dgn kak n g melawat idot yg masih dlm pantang. tp jalan dh laju cket. hehehehee ;)
gerrrrrammmm tgk si raisha ni. tp masa kami dtg tu dia tido. kak n cuit cuit kaco dia camne pon dia buat derk jekkk..... tido tahtapppp..... huhuhuuu~



..: tengok tu.... lenanye dia tido.... alahai..... :..


..: makcik ni plak yg posing lebeyyy.... ;p :..


 
..: ini gambo yg di mms oleh idot kepada suaminya. dan aku amik dr henpong suaminya. hehehee... geram betol lah tgk budak nih! cepat balik putra jumpe mummy ehhh..... 

semalam idot kate dia demam. asyik merengek jek. demam amik upah eh raisha...... olololoooo


signing off with gmbr si kecik yg digerami ;)


..: mcm tgh berbual kan =) :..



..: dan peace di muka raisha. hehehee :..


tunggu la dia balik cni kang. mmg nak gomol jek. huh! 


daa.... =)

2 comments:

  1. aku geram dengan ini budak tecik tenot!!
    siap kau nanti!
    wah cik ain berdendam...=p

    ReplyDelete
  2. hahahaaa! busuk lah cik ain. akak pon geram ohhh tgk dia. tak sabo mau ketemu lg. huhuu~

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)