..: paSaL maKaN makaN DaN mAkaNnnn..... heh!~ :..

okeh. dah setel lap.... sapu.... kemas.... mop blog ni segala bagai kan.... lemak lemak pong dh kurang cket kan <----- harapan! kita kena la topup balik dgn makan kan. hahahahaaa

jadi, mari la kita tengok gambo dan baca psl makanan ye kawan kawan...... ;p

..: itu adalah badam yg telah dipanggang dlm oven. jadi mcm garing garing gitu kan. dan di sebelah kanannya adalah coklat cadbury [macamlah korang tak reti baca kan....] :..

okeh. disebabkan akak aku adalah tokeh handmade coklat tu, dia kirim aku membeli bahan di sini. bila beli dia punye bahan tu, aku pong beli la utk diri sendiri. pahtu aku mintak dia panggangkan badam tu. besh tau makan masa rangup rangup tu. ala time baru kuar dari oven. fresh from the oven gitu kan..... krak kruk krak kruk makan. syedaappppp.....! dan..... nak lagi sedap, beli cadbury yg kosong sekadar dairy milk tu kan. ha buat camni. sebelah suap coklat, sebelah suap badam. pahtu kunyah habis, suap lagi. haaaa..... sorga wehhh.....! skang ni aku mkn coklat camni a. klw takpong, korang ble la cairkan coklat ke kan. yg masakan punye tu ke. ha pahtu celupkan badam dlm tu. pahtu makan. pong besh ooooo..... (^_^)


 
..: ha ni cik mihun goreng kita. ade cik kopok cicah sos. dan encik neskepi panas :..

masa ni weekend. aku tak balik kg dan inilah menu org bujang..... makan pong kul 2.30 petang. sbb bila rasa lapo baru masuk dapur. heheee.... mihun tu ade sosej cket. telur cket. pedas dan minum neskepi panas. hohooooo~


..: di old town. makan roti bakar saje. sbb teringin. minum pong old town coffee cold dan encik kamu minum teh susu pong ais gak. masa ni roti dah setel. tu yg amik gambo pinggan jek. hehee :..


..: cuba teka ni ape? aku rasa klw tak silap, aku order kuetiaw goreng basah [kot]. tp ni bukan setakat basah. ni dah banjirrrr...! naseb baik lah budak kedai ni tak kena tiawww.... hahahaaa ;p :..


 
..: ini masa aku makan kat 1 kedai ni. kat putra jek. dah lah servis cam siput. nak amik order pong lambat. bukannya ramai org pong masa tu. makanan sampai pong lambat gak. pahtu ko tgk cili dia. ini klw makan mmg menangeh a kannn.... yg atas tu pinggan aku. yg bawah ni pinggan encik kamu :..


okies. dah konyang kannnn..... burpp....! Alhamdulillah.... ;D
jadi..... dah konyang kono rehat dolu lah yo. kito sambung episod lain yoooo..... [yg taktau bila la kan....] ;p

daa.... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..