Friday, October 4, 2013

..: budak budak :..



Mak aku dia masih menjaga anak orang. Kira pengasuh la mak aku ni. Budak budak tu jadi kawan gaduh dia je kat umah. Sebab budak budak kan kalau dah pandai cakap tu, huiiii... Tak larat nak menjawab ei. Sampai tak terjangkau dek akal ku. Huhuu..

Ini kakak nye. Umo dia dalam 4 tahun kot..





Ini adik dia. Baru nak masuk setahun. Eh, ke dah setahun ek? Ontah aku pn lupa sudaa... Hahaa..






Dia ni tak bole renggang dengan mak aku sikit pun. Dia tak kisah nak main tu. Tapi tangan dia ke badan dia ke mesti nak kena landing kat mak aku. Pastu bila aku sakat konon nak amik dia, nanti buat muak cebek dia. Tapi dia pantang nampak kamera henpon ni. Hala je kat dia, terus posing tengok kamera.

Macam gambar bawah ni. Dia tengah main tu sebenarnya. Nampak aku hala henpon terus dia kelam kabut menggelupur panjat badan  mak aku pastu berdiri tengok kamera. Hahaaa comel gila!




Tengok tv kemain lagi. Dia ni suka menyakat kakak dia jugak. Tak padan kecik ini budak.


Yang ini pulak anak kepada ex-housemate aku. Masa mula mula masuk kerja dulu, kami sewa sekali. Pastu dia dapat tukar KL dulu. Pastu dia kawen dan skang dah dapat hero sorang =)

Ensem okeh anak dia. Matanya buntang



Mak bapak eh putih anak pun putih lah yo.. Siap ado bantal tu ha. Tulih namo laie.. Best kan nama dia.


Tengok mata dia tu. Sama bolat dengan pipi kan. Hehee..


Daa... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)