..: godeh lagi gambar ape yang ada dalam folder :..



Tiada lain selain gambar makanaaaaannnn saje. Hahahaaaa... Nampak tak kat situ? Nampak tak?? Tak nampak meh aku tunjuk ;p



Ini chicken chop yang murah. Dijual di cafe kat opis aku ni. Sedap? Ok la not bad =)



Ini dua masa ngeteh. Atas tu tauhu bakar kat medan selera masuk simpang Parit Botak, Batu Pahat tu. Sapa lalu situ tau la kot. Yang air pink kare ni kat kedai lain. Heh! Tak suka pink tapi minum air kaler pink. Ape cerr??! 


Selepas dibelanja burger ayam oleh Uri, kali ni dibelanja pula burger daging oleh Abang Nizam. Lemaks pun berlapis lapis macam burger jugak. Kahkahkahkah!


Lunch di Bangi. Kedai yang cina muslim tu. Aku tak ingat lah nama dia.. Alaaaaa.. Sape ntah! Hahahaa ;p  Em jap. Abdullah Chan kot? Huhuu... Tapi memang banyak mee kari dia. Rasa macam bole berenang renang dalam tu. 


Cendol UNITEN. Aku rasa ramai pun tau tempat ni. Femes gak lah. Selalu serve dalam mangkuk steel tu. Memang old skool style. Ni mangkuk steel dia dah abes kot. Belum basuh agaknya. Tu yang serve guna polistrin je. 



Nasi kerabu RM3.50 sajorkk.. Beli dengan akak kat opis ni. Dia pun beli dari lagi sorang akak tu. Tapi aku kenal la akak yang jual ni. Sebelum dia keja kat tpt dia skang, dia keja satu pejabat dengan aku. 




Ini lah akibatnya kalau balik kampung. Memang kelaut dalam lah dietku. Wuwuwuwuuu... Sabtu Ahad nasi. Dan lauk tu memang repeat. Aku pun yang mintak nak asam pedas tu. Heheheee... Masakan mak terbaekkkkk! Tosei tu masa kuar bekpes. 



Dessert laaaa sangatttt....! Oreo cheese cake. Aku sebenarnya nak try yang cream brulee ape tu. Tapi takdok. Mintak kek lain lagi satu pun takdok gak. Sudahnye ini saje la pilihan yang hadoo.. Bole la labuuuu...



Okeh dah. Kita tutup dengan minum kopi la yeh. Kopiko LA Coffee yang iklan dia tu "dulu... saya jarang minum kopi sebab takut menganggu perot...." Aku minum ok je.. Dasar la perot tebal kan. Hahahaaa... Tapi dalam iklan tu dia patut bagitau jugak lah yang bau kopi ni kuat wehhhh... Kalau kench, bau satu toilet. Dah bole lawan dengan petai. Bau sape lagi rare! Bhahahahahaaaaa ;D


Daa... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..