Friday, October 4, 2013

..: pengantin dan besday aku :..





Memula je dah letak gambar pelamin. Hahaa.. Itu maksudnye nak bagitau yang aku pegi kenduri kawen. Ini kenduri rumah sedara. Tapi bukan yang jenis kena datang rewang ke, stay tido dua tiga malam ke, bukan. Ini jenis sedara yang mesti pegi kenduri kawen anak dia. Sebab anak dia cuma 2 orang dan ini anak bongsu dia kawen. Kebetulan aku balik kg so aku pun pegi lah. Takde la mak bapak aku wajibkan ponggg... Aku rasa pelamin dia cantek ah. Lagi lagi kusi tu. Sukaaaa.... (^_^)




Haaaa... Nampak tak ada 3 gambar makanan kenduri kawen kat sini. Itu tandanya aku tak ingat dah yang ni rumah mane yang tu rumah mane. Hahaaa.. Eh tak, yang satu lagi buat kat dewan. Sedara jugak. Tapi hari lain lain la. Bubur caca tu sangat sedap okeh. Dia caca merba sebab macam macam ada dalam bubur tu. Sodap pulak tuh. 





Kek besday aku yang ke 29 tahun.. Ye dah 29 tahun dah. Lagi setapak je In Shaa Allah masuk 3siries. Alhamdulillah masih dipanjangkan usia. Gambar kek kena banyak lah sebab kek aku kan. Hahahaa... Marble cheese uollsssss... Perghhhh! 


Daa... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)