..: aNgah & mE :..

ini adalah angah encik kamu ye..... angah aku adalah kak n (^_^)

aku dgn angah encik kamu berkongsi bulan hari lahir yg same. iaitu september. angah 7hb september. dan aku 10hb september...... yeee...... yeeee...... 1st day raye ari tu..... [eh, ade org tanye kan. kan. kan. aku dgr td.... heheheee ;p]

..: angah punye kek eskem. by baskin robbin. ini adalah hasil komplot aku dgn kak amy [wife angah] walaupong aku cuma tolong amik kan kek jek. hehee ;) :..

..: besday boy [boy keeeeee.....???? ;p]. org amik gambo dia. dia pong sibuk gak snap snap gambo. huhuuu~ :..

..: angah & along encik kamu :..

mase ni kami buka pose kat umah angah. sambil sambil tu wife dia, kak amy, plan skali utk beli kek dan buat sambutan besday angah secara sederhana. tp tahtap beshhhh...... =)


..: my kek. yeszaaaa...... 26 sudaaa...... =) :..

ade cite sbnrnye ni psl sambutan raye dan besday aku taun nih. berbeza weyyyyy........ tp yg tu cite lain episod la ehh.... panjang tuuu.... gambo pong agak bnyk gak la. memerlukan daya tumpuan yg tinggi kalo mau hapdet psl episod tu. jadi..... tungggguuuuuuuuu......!!! heheheheee (^_^)

*masih tiada 'air tanda'. nanti nanti lah bile roh rajin aku tuh dh habis beraya, dan masuk balik dlm bdn. heh!~
daa.... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..