Tuesday, September 7, 2010

..: buFFet raMaDhaN :..

bln pose ni ade banyaaaaaaakkkkk tempat buat buffet kan. disebabkan ari tu aku sambung cuti sampai merdeka, aku buka kat luar dgn kak n, abg nizam & akim. makan buffet. murah jek. 15 hengget saje okehhh..... tp makan tahtap kenyang. wuwuwuwuuu (^_^)

bese la kan. klw buka ni bkn nye kita mkn sgt pong. nanti dh mongah dh. perut dh sendat. jd pd aku klw harge buffet tu bawah 20 hengget adalah sangat berbaloi baloi. huhuu~ =)


..: mkn di sini. pumpkin house. kedai dia 2 tingkat. belah bawah tu kedai kek emas name dia. tingkat atas tu tpt diorang buat buffet :..


..: uiiii.... bnyk kan makanan kan. ade mi kari, mihun goreng, nasi goreng, nasi putih, tu ade kurma dgn kek, agar agar sume. lauk dia bnyk oooo..... ade sosej msk ape ntah, ayam goreng, ayam masak halia, siput sedut masak lemak, sayur, ulam ulam, smbl belacan. bubur pong ade. air panas diorang bg teh o. air sejuk ade asam boi dgn sirap [kot] :..


..: saksikan laaa..... pinggan haku. penoh okehhhh..... huhuuu~ (^_^) :..


..: itu tangan akim. makan makan :..




 ..: ni plak tgn kak n. oh ye, samosa itu syedaaappp oooo.... taktau ape isi dlm dia. rase mcm manis manis cket :..


..: hasil selepas mkn. yg atas tu pinggan abg nizam. yg tinggal cuma ulam yg tak habes saje. yg bwh ni pinggan akim. tu mangkuk mi kari kami sume. tindih sume kat pinggan dia. huhuu~ :..


..: pinggan aku yg penuh td tu. tinggal ni jek. haihhh......! habes diet ai tau.... (-_-") :..


..: hasil santapan kami berempat. ble la buat perbandingan dgn gmbo kat atas tadi tu. sblm dan selepas. huhuu~ :..


..: muka muka org kenyang. ehh.....? kak n masih mengunyah...? hehehee ;p :..



lps buka tu, dh smbhyg sume, kami masuk ke kluang mall plak. saje saje ingat nak tgk kasut ke kot kot ade yg menarik kan. tp kena tunggu abg nizam hisap rokok jap. sementara tu jgn buang masa....... 



..: mase ni kak n srh aku diri kat depan kedai ni sbb tulisan kedai dia cantek. tp amoi tu ble plak kuar nak entertain aku. tu yg nak posing pong tak jadi. heh!~ ;p :..



pencarian hampa. takde kasut yg berkenan. handbeg pong takde gak. owh, handbeg tu takpe. sbb encik kamu dh belikan ari tu. nanti klw sempat aku cite kat sini yoooo..... ;)


si sewel signing off......


..: tgk! tgk! mmg sewel kan. tak tipu okehhh...... hahahahaaaa! ;D :..




daa... =)

3 comments:

  1. dik..banyak benau makanan tu...mujur habis kan..kalau tak..membazie jek...bagus2..hehehhe

    ReplyDelete
  2. tu la psl
    tp lps tu perut sendat x hengat punye a
    huhuu ;)

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)