Thursday, September 30, 2010

..: pOjek baLiNg tePuNg :..

episod kali ini adalah lebih kurang same dgn cerita si imm ni. cuma lain cket. ye la kan.. kate pong lebih kurang.... harus lah dia lebih, aku kurang. dia kena baling tepung lebih. aku kurang cket. [ape la ko meroyan ni itot oi....] huhuu~ ;p

begini kisahnye....... hari jadi suami si idot yang namenye akmal itu [kami panggil dia kemal] adalah pada 24hb september. [tgk......! ramai tau geng geng aku bln september. hehehee]. kami [terdiri dari aku, encik kamu, ain z, annas, aida, yb & pz] telah mengatur rancangan baekkkkk punye dgn idot. sungguh isteri mithali kan kenakan husband sendiri. hehehee ;p

24 tu hari jumaat. kami buat plan pada khamis mlm tu [23hb. khamis mlm jumaat]. kira mcm di ambang ambang mlm besday la kan..... 
si idot dh siap beli kek, kfc, dgn adiah si kemal tu. dia cong kemal kate kwn dia nak dtg. tp taktau umah. kena jemput kat lobi. padahal kawan dia tu takde pong dtg nyeeee.... kami le 'kwn kwn' dia tu. heheheheee...... 
aku siap beli tepung. bwk telur 2 biji. dgn buat 'bancuhan ' neskepi + garam + sabun basuh pinggan + pencuci tangan. huhuuuu~

dan pd mlm harinye, kami pong tunggu la mereka di lobi umah idot........

..: ain : annas :..

..: yb : pizi : aku.. mase ni dh setenbai [read: standby] tepung kat tgn masing masing :..

..: aida yg tak sehat. batuk + demam. tp still join kami ;) :..

mase ni sedang menunggu ketibaan si mangsa. hahahaa! tp kan...... aku mmg dh agak dh yg aku akan kena gak masa nih. sbb? aku mmg belum 'kena' ape ape lg mase besday aku tuh. maksud aku dari kwn kwn ni la kan. aku pong mcm dh ble 'bau' gak la kan yg aku akan kena. redha jek lah. hahaaa! ;D

gambo masa kejadian takde kat aku. tu pada ain. tunggu lah klw dia ade hapdet kang. huhuuu~
yg ade ni gambo slps kena baling gak dgn tepung. dan kena simbah dgn air bancuhan td tu [nasib baik tak kena penyek telur. hehee]

..: habeh dh mase ni..... ;p :..

..: encik mangsa :..

..: kami yg dh diselaputi tepung ;p :..

okies, habes sesi kat lobi, kami pong g umah idot. sbb makanan sume dh ade kat sane. jom! jom! 

..: ko tgk bdn kemal. penuh tepung sungguh. ade telur gak tu. hahaa :..

sblm makan........ mcm bese la kannnn.......

posing time!!!! (^_^)

..: mase ni si  kemal 'nak bagi cket' tepung dgn telur kat rambut dia tu pd pizi :..

..: kek kami =) :..

..: make a wish :..

..: potong kek.... hoye! hoye! [saksikan kebulatan wajahku.... huhuuu~] :..

..: nasi goreng dgn tomyam adalah hasil tangan ain :..

pahtu lebih kepada aktiviti makan makan sambil borak borak dgn pakej gelak gelak

..: mase ni si kemal dh siap mandi :..
..: besh! besh! =) :..

elok la kan. idot mmg tau aku kena salin baju, tu yg dia bg adiah baju tu. hehehee ;p
lame gak la lepak kat umah idot tu. sampai pagi gak a...... bile agak agak dh rabak baru le gheti nak balik.

so, si banglo yg penuh tepung signing off....

..: peace! :..

*bau neskepi tu lekat kat baju dgn tudung aku. hahahaa!
**si kemal dh atur plan 'sesi serangan balas'. kita tunggu jek lah berjaya ke tidak. hehehee... 

daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)