Friday, September 17, 2010

..: tHe kaLer iS itAm keLabU :..

okehh..... okehh..... aku tau dh raye yg ke lapan dh.... tp baru la hegeh hegeh nak tepek gambo 1st day raye. dh la ucapan raye pong takdok. heheheeeeee [sengih kerang ;p]

okies, tema kami pd thn ini adalah kelabu dan itam. bile dh pakai same same sume satu family, baru le rase mcm...... uiiiii....... gerek gak kaler nih. heheheeee ;)

tak caye.......? meh kita saksikan.......






ade sedara mara aku kate yg lelaki lelaki ini mcm pahlawan istana weiii........ 




..: tengok! tengok! kannnnn........ mcm pahlawan kannnn.... sbb kaler itam tu yg nmpk eksekelusif kot.... dari kiri abg nizam : uri : abah : akim : abg din ;) :..


klw dh yg lelaki itu semuanya segak...... haruslah yg pompuan nye anggun bergaya. eceh!~ 


..: all ladies in da family. kak iza : mak nora : kak n : cik aku : anis : atira : akis [bdk kecik dpn mak nora tu] : manik manik kat baju adalah hasil kerja tgn kak n ;) :..


..: family big sista a.k.a kak iza :..


..: mak nora dgn cucu cucunye. yg si kecik tu dh mcm mak nora junior. sejibik muka tok mak dia. heheheee :.




kemudian...... gambo wajib mesti adoooooo......


..: gambo kami 5 beradik looo...... mase ni elok jek sume diri tegak :..




pahtuuuuuuu......


..: free style....!~ habeh sume berposing mcm hape dh. poyos betos. hahaaa ;p :..


gambo 1 family ade gak kami amik. posing dlm umah. tp takble nak transfer masuk komputer. *keciwa mode*


okeh skang dh ble pk tema utk taun dpn plak. ngeh.... ngeh..... ngeh.....~


*gambo di ambil dari fesbuk
**takde 'air tanda' [watermark] sbb maleh nak letak
***ade org kesah keeee........? haihhh...... 


daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)