Thursday, September 30, 2010

..: kAtAkaN 'hi' paDa ciK jeRaWat(s) (-_-") :..

pada bulan ini, aku telah menerima 'lawatan' dari cik jerawat(s) <-----'s' untuk menunjukkan ade banyak. huhuuu (-__-)

mari lah kita same same saksikannnn.......

..: yg petama tama dan yg paling menonjol adalah yg di idong ku ini.... dh la idong pong penuh dgn bintik bintik itam juge. haihhh....~ :..

..: yg ni kat dahi. ni tak nampak sgt. ok ok laa... heheee :..

..: ni kat pipi kiri aku. elok jek kat tpt tahi lalat aku yg satu kat situ. dannnnn..... ini lah yg paling besoooo..... huhuu~ :..




*sbb gatal tgn sgt kan. g kaco kopek kopek jerawat(s) tu sume.... haaa..... ni lah hasilnye.... lambat la kot nak hilang. padan muka! redha jek lah. haihhh......(-_-")

daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)