Monday, September 20, 2010

..: maLam raYe :..

hari raye pd tahun ini adalah raye pertama adik aku si uri tu bekeje. dan dia tak dpt cuti. naseblah dia keje shift. dan dia kene keje shift mlm pd mlm raye. jd nye dpt la gak beraya dgn kami pagi raye besoknye tu. klw tak..... harus sume emosi lebehh... hehehee ;p



 ..: yaaaa..... abg polis bantuan sedang bersiap siap untuk menjalankan tugas. yg sebelah tu model tambahan pakai-tudung-tak-siap-lagi-tapi-nak-jugak-amik-gambo. huhuuu~ :..

mase ni kami nak ke bazar ramadhan sbb besenye mlm raye akan ade lelong gile gile punye. tp si uri plak nak g keje. kesiannnnnn...... ;p


lepas dh besosak sosak kat bazar yg ramai org tak hengat punye tuh [bau pong tak hengat ooooo..... (-__-") ], aku lepak dgn geng geng yg dh agak lame tak bersua muka 


..: encik kamu di hujung sana :..

..: cik aku di hujung sini. terpisah sudaaa..... bluwekk! sila muntah ijo ;p :..

mula mula tu idok le ramei mane pong.... dlm 5 6 org jek. jap lg ntah camne sampai sambung 3 meja. [sebab yg bukan geng pong duduk skali hanya kerana slh sorang kwn mereka tu, adalah geng kami...]

lame gak la lepak. sampai dh dkt nak subuh. aramak... terlebey sudaa.... heheee ;p
banyak nak cite wehh.... almaklum le lame bebeno tak jumpe. macem macem cite harus dihapdet.
ini adalah geng yg dari umo aku belasan taun tau..... tp bukan sume lah. yg baju ijau sebelah kiri aku tu, dan baju putih sebelah kanan aku tu antara geng yg mmg dari dulu a. bdk pompuan yg pakai tshirt merah dgn lelaki sebelah kanan dia tu pong antara geng awal. dari geng ni gak lah aku kenal dgn encik kamu tu ha. ecececeee..... nak gak bgtau. hehee ;p

so lps ni klw ade peluang mmg nak lepak lg a. mcm tak puas jek rase ari tu. huhuu

daa.... =)

4 comments:

  1. hahaha sadis sungguh baca entry uri kene keje..

    ReplyDelete
  2. tu lah. sampai raye ke 3 kot tak silap, dia ulang alik jb-klg. sampai kena flu + batuk. haihh... adik panjang yg sorang ni... (-_-")

    *tp takpe. dia sempat gak g raye umah 'boo' dia, dan g teluk kemang. eishhh! jelesh tauuuu.... ;p

    ReplyDelete
  3. heheheee...
    boo panjang. boooooOOOOooooo
    boo pendek. bup
    boo gumok....? ops..! hahahaaaa ;p
    jgn marah im... gurau2 jek... ;)

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)