Wednesday, September 29, 2010

..: haDiah kU bUkaN haDiahmU ;p :..

yaaaaaa....... walaupong sudah berlalu, tapi tahtap mak dpt adiah nokk.... sukeh! (^_^)

owh ye, tp sebelum tu, nak ucapkan hepi belated besday pd ini budak sempena besday yg ke 20 pada 28 september [semalam] ;)

..: hepi belated besday im! semoga panjang umo, murah rezeki, sihat & hepi slalu. jadi lah perempuan yg kuat okeh. [semalam dh wish kat fesbuk dan dh msg dia] =) :..

wokeh! wokeh! ini lah dia barisan hadiah hadiah yang telah diterima oleh diriku. heheheee ;)

..: tadaaaaaa....!! yg petama tama dari ain zulaikha. jam ni mcm jam kat sidebar sebelah ni kan. hehee :..

kasik kelosap ckett....

..: heheheeee ;) :..

dannnn.... ianya sudah diletak elok di atas rak. huhuuu~

..: yeszaaaaa...... itu dia.... oloh.. oloh... tomei tomei!~ hehehee.. tenkiu ain  (^_^) :..

pahtu.... adiah dari idot plak

..: tshirt dari goggles. tak tahan kaler pink tuh. huhuuu~ tenkiu idot =) :..

ade cite nih sblm aku dpt adiah drpd idot ni ha... tu nanti lain episod la eh..

pahtu dari unit aku kat opis plak....

..: dibalut di dalam ini :..

..: jam jugak. dan kaler pink jugak. pink.....? atotoi.... redha jek lah mak nokk....! hahahaa ;p :..

okies. itu saje dari rakan rakan seperjuangan.......
nanti aku buat episod adiah dari encik kamu plak ekkk..... heheheheee ;)

*aku mintak maap bnyk bnyk kpd peminat kaler pink di luar sane. aku tak kisah sgt pong. cuma aku tak minat pink. sbb tak sesuei dgn aku kott... sangat perempuan uuuu..... sape sape yg kenal aku tau la kannn..... huhuuu~ ;p

daa.... =)

2 comments:

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)