..: beLi kaSut & waFeR & maGiKa ;p :..

ari ahad yg lepas, aku kuar untuk mencari kasut. sian kan.... org beli kasut nak raye. aku dh raye baru beli. huhuuu~ 
xperrrrrrr...... sbb nak buat g keje ponggg.... heheheee ;p

mula mula tu aku aim kasut kat tempat lain. sbb sblm ni penah survey kat situ. tgk harga ok la.... tetiba ari tu aku pegi tgk harga mak aihhhhh.....! mahal seh....! untuk aku la kan... mmg rase mcm tak berbaloi baloi jek klw beli kat situ. so kuar kedai terus cari kat kedai lain. huhuu...

pahtu aku nak g tgk wayang. mmg dh lame nak tgk cite nih. tunggu dia kuar panggung jek.

..: cite magika. besh cite dia. puas ati aku. kira tak rugi la tgk kan =) :..

dh beli tiket tu, sementara mengisi mase yang ade, kami g jalan jalan jap. 
masuk le watson. aku beli beberapa barangan, dan sampai  kat rak losyen. aku amik le satu losyen nak try bau dia sedap ke tak. jap lagi terlajak plak..... kena la losyen tu kat idong aku. dan dan le si kamu nak amik gambo. busuk betol......!

..: xperrrrrr..... tahtap mak kiut nokk...! hahaaa ;p :..

pahtu aku terasa nak makan wafer plak. ape lagi tunggu kan. jom a. heheheee

..: selalu makan yg choc-a-nut tu. kali ni try lain plak. ape ntah name dia. tapi ade letak marshmallow dgn eskem. syedap! syedap! (^_^) :..

..: emmm... makan makan ;p :..

habes makan tu ngam ngam dh nak kul 10. so, ape lg. moh kite nonton wayang ;)


we both signing off.....

..: dengan mata aku nampak sebelah jek. heh!~ ;p :..

daa.... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..