Tuesday, December 21, 2010

..: aKu, meReKa dAn.... errr.....?? piNk???! :..

hahahahaaaaa!! pasal ape aku gelak? klw nak tau, kena baca habes lah ini episod. kihkihkihkih ;p

ehem ehem. okies mari teruskan perjalanan ye.... pada hari persidangan itu, aku telah memakai kaler paberet iaitu pink! owhhh?? apekahhhh?? hahahaaa!! idok le sepenuhnye pink.. ko ni agak agak la kan. sebagai tidak berapa menggemari kaler pompuan pink itu, takde lah takble pakai langsung. pahtu baju ni ade campor campor kaler. pepel ade. krim ade. tapi tudung aku pakai kaler pink. tetiba rasa begitu menyerlahhh! sbb tu la kot ek orang suka kaler pink ni kan. sangat menarik perhatian (^_^)

 
..: bersama azie. dia pong pakai pink jugak. kebetulan. jadi mari kita berpink bersama sama =) :..


 
..: menunjukkan skill amik gambar melalui cermin ;) :..


..: owh, ade jugak yang tidak memakai pink :..


mari kita layan kan aje deretan gambar di bawah ini *korang mesti dah loya, mual mual skang* ;p

perhatikan aliff [alip] tu okeh. dia dh macam nak bersilat dh aku tgk

 
 
 
 
 ..: kannnnn..... tarak tipu maaa.... macam berzapin pong ade gak. wahahahaa ;p :..

okeh sekarang mari kita tukar hero 

 
 
 
..: bagi fik plak enterperem :..


..: peminat mana la plak ni yang amik gmbr kami kat cermin ;p :..


 ..: si alip yang tak habes habes nak bersilat :..

..: gedik plak si alip nih. haihh...! :..


 ..: fik jahat! buat 'tanduk'. hampeh! :..

 ..: azie tolong balas buat balik tanduk kat fik ;) :..

okies dah. kami semua signing off.....




1









2











3


..: weeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! *teruja lebey* peace dari jauh ;) :..

haaaaa..... dah tau nape aku gelak? sbb...... mesti korang taktau kan yg ni adalah sambungan daripada episod bersidang tu. kan. kan. sbb aku letak tajuk lain. takde letak episod 5. kan. kan. heheheheeee ;p

ade rase tertipu tak? klaka ke? hampeh  ke? ke...... takde rasa ape ape? *aku meroyan sendiri* huh! 

*to be bersambung..... ~ [ehh?? nak jugak sambung lagi? *pitam*]

daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)