Friday, December 3, 2010

..: dUa kaLi seLamat :..

saya ada ucapan selamat. [tetiba guna 'saya' kan ;p].. ada dua ucapan selamat nak ditujukan kepada org yg sama. heheheee

siapa dia.......?


..: org ini lah. kak n :..


okeh mari baca ucapan selamat ini ;)
1) selamat hari ulangtahun!!!! semoga pjg umo, murah rezeki, sihat2 selalu, hepi2 selalu, sume yg elok2 lah selalu =) [semalam sbnrnye ni. tp ari ni pun okeh kannn.... blm lambat sgt. heheee] ;p
2) selamat menjawab exammm!! heheheee.... dia ni amik pjj kat usm tu ha. la ni dia ade kat usm tgh bertempur utk exam. so, besh of luck sista....!


..: ha dh habes exam tu nnti copek balik yooo.... kek sini ado banyak bondo menanti. hehehee ;p :..

jaga diri leklok kat penang tu ha. klw ade jumpe kaftan yang cantek menarik ko mmg labuh, kasi sambar ye. heheheee sempat lagi tuh ;p
owh ye, klw jumpe kak izat kem slm ek..... ha lg satu, jeruk jgn lupa gak. wahahahaa 

*episod ucap selamat tetiba jadi episod kirim kirim brg plak kan.... ;p

daa.... =)

7 comments:

  1. neonenoneno...akak dtg siniiii

    ReplyDelete
  2. yeah happy birthday untuk kak n... haha tajuk entry unik 2 kali selamat! ;)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. kak jaja: yaaaaaa...... nenonenonenoooooo bagi laluannnnn....!!! lama suda ini cikgu tidak di singgah di sini.... ;)
    tenkiu kak! (^_^)

    ReplyDelete
  5. imm: unik eh. tgk la tuan punye blog yg kiut (apa kena mengena?) hahahaaa ;p

    ReplyDelete
  6. hahaha kene mengena laa akak manisss. serupa mcm itu tuan blog juga. (tibe2 jdk bangla)

    ReplyDelete
  7. ish... ish... sian nye... awek adik ku bangla. eh takpe. adik ku pun serupa itu bangla juga. hahaaa ;p
    *apehal kak ita pun dh jangkit gak ni. pitam~ ;D

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)