Tuesday, December 14, 2010

..: seDang beRsepaH diSepahkaN kuMpuLaN sePah. erkkk.....?? :..

okies. aku taktau lah ini mitos, cerita dongeng atau kenyataan. tp apabila keluarga kita sedang menguruskan sesuatu majlis, umah kita akan menjadi tidak kemas dan tersusun. atau dalam bahasa mudahnya adalah bersepah. kan senang taip jek bersepah. tajuk pun org dh tau la itot oiii....... <--- habeslah meroyan plak. heh!~ ;p 

dan keadaan bersepah itu sedang berlaku di umah aku pada ketika ini. umah di kampung nuuuu..... kemas sini sana sepah. kemas sana sini tak kemas gak. sana sepah sini pong sepah juga. sila panggil kumpulan sepah tolong kemas kan. hahahaaa ;D

jadi, mari kita lihat bersama sama keadaan umah aku skang

..: sori kualiti gmbr yg agak teruk (-__-") :..

tp takpelah kan. tahtap nmpk gak kesepahan nya.... wahahahaaa ;p
umah aku ni ade 3 ruang. ruang tamu, ruang tengah dan dapur. ini kat ruang tengah. mmg sume kumpul setempat. pahtu elok jek ada satu lorong pejalan kaki untuk ulang alik melalui kawasan ni dari dapur nak ke depan dan dari depan nak ke dapur. ha camtulah. 

ari tu dh kemas cket dgn mak nora. tp kemas camne pong tahtap gak ade sepahnye. jd nak tak nak sabo yo lahhh..... huhuhuuuu~

*sedang mengumpul kudrat nak sambung episod bersidang ituuuu..... ;p

daa.... =)

6 comments:

  1. alah takpe, biaselah tue. jangan risau, im akan datang membantu. kihkih. ;p

    ReplyDelete
  2. ha mmg. khidmat anda sgt2 diperlukan. hehehee ;)

    ReplyDelete
  3. tQ im..(selamat aku ssb da ade org lebih dulu ofer diri)
    hehehe~

    ReplyDelete
  4. takpe ain... ngelat lah masa ni. nnti time majlis yg bosa tu, siap lah ekau... wakakakaaa! ;D

    ReplyDelete
  5. dia pengelat jek tu im. takpe bahagian dia ade. hahaaa

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)