Friday, December 17, 2010

..: beRsiDaNg_ePisoD 3 - miNum paGi :..

aku ingatkan dh banyak episod dh.... ghopenye baru yg ketiga??? *pitam~  ;p

okeh okeh takpe. kita teruskan perjuangan ye.... heheheee
lepas jek pendaftaran tu, harus lah ada minum pagi kan. tapi kan.... tapi.... tapi..... habes sudaa.... sob.. sob...
okeh takdelah habes terus. cuma tinggal cket sangat...! ade beberapa bijik kuih jek. untuk kami empat orang. yg dua orang lelaki itu, diorang klw makan akan cover untuk lima orang. jadik mmg tak cukup  lah kan. tapi takperrrrr....... kita makan dulu ape yg ade ok.... bersyukur skang! ;p


..: tgk muka org bersyukur yang bercahaya itu ;p  ha tu lah saki baki kuih yang tinggal.... :..


 
..: ha ini lah dua orang lelaki itu. alip dan fikri :..


 ..: azie dan alip :..


..: aku dan azie. err.... fik ni sebok ah! tepi lah cket ;p :..

..: haaa.... baru la clear.... ;) :..


..: wokeh. masa untuk makan!! seriusnye muka azie wehh.... hehehee :..


 ..: laaa.... alip ni minum pun nak tido ke... :..


..: ha okies. ble jadi model iklan minuman. tp kena duduk jek sbb tak cukup tinggi :..


..: makan makan. kuih tu sedap. ade lagi kuih yg sedap tapi dah habes. tak sempat rasa. haruslah komplen kan. hahahahaa :..

aku hapdet bekpes dulu. nanti nanti rajen aku hapdet makan tengahari plak. kira episod lepas lepas ni banyak gambar urusetia jek lah. sediakan besen untuk muntah ijo ye ;p

*to be bersambung...~

daa.... =)

3 comments:

  1. halu halu sy datang lg... tp kali ni bawak buah tangan. hihihik >.<

    *imm ade tag kak ita, tgk ok!*

    http://belogim.blogspot.com/2010/12/nak-join-kontest-blog-terkemas-jugak.html

    ReplyDelete
  2. sorry salah url. -.-"

    http://belogim.blogspot.com/2010/12/kontest-blog-terkemas.html

    malu gile babun dah ni*

    ReplyDelete
  3. time kasih bwk buah tangan.. (tapi tak suka buah tangan itu.. ;D) heheee.. ;p

    salah plak...? takpe. dh biasa.. ;p
    okies. nnti kak ita terjahhhhh!

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)