Monday, December 20, 2010

..: BersiDaNg_ePisoD 4 - maKaN teNgahaRi :..

mesti korang muak dh kan asyik asyik pasal bersidang jekkk.....! takpe takpe. ade lagi cite lain. tp nanti dulu. ni roh nak hapdet untuk bersidang yang meresap masuk dulu. jadi kasi hapdet episod ni dulu okehh....

selesai minum pagi, waktu bergerak..... maka tiba lah kita ke waktu tengahari. maknanya, bila dah minum pagi tu kena la lengkapkan dengan makan tengahari pulak kan.

mari kita layan kan gambar gambar di bawah ini [taktau nak merepek ape dah]


..: owwwwwww..... sungguh manis anggun bergaya cik betik kita bersama dengan cik tembikai susu di atas pinggan itu. dihidangkan sebagai pencuci mulut. tapi.... kita digalakkan makan buah dulu sebelum makan nasi kan.....? :..


..: hah?! encik kuat makan duduk semeja? habeslah! pertarungan yang sengit. LOL~ :..


 ..: saksikan kehebatan beliau :..


..: alippp.... nak makan ke nak main kamera nih. duduk makan dulu. ish.. ish.... :..


..: cuba contohi cik manis kiut miut piut yang berdua ini. sopan jek duduk makan senyum senyum. heh ;p :..


 ..: tiba tiba si kiut tadi berdrama pulak di sana :..

..: erkkk.... terteleng pulak kepala. tapi takpe. menten jek kiut [okeh korang ble muntah ijo. aku paham....] :..


sekarang aku sertakan bukti tentang encik yang kuat makan seperti telah dinyatakan di atas 

 ..: minum air ckett.... :..

 ..: suapan yang agak sopan di situ ye tuan puan :..

 ..: belum berjaya lagi nak tunjuk suapan yang BESAR itu. beliau berjaya mengkaverkan dirinya :..


 ..: okehhhh..... rediiiii.....!! :..

..: yaaaaa....!! itu diaaaa...!! berjayaaaaa!! dia mmg nganga besar tau... :..

eh jap. bukan aku nak buktikan yang dia kuat makan ke? tetiba pasal nganga beso plak? haiyaaa.... silap sudaaa.... ;p
ni dia dh makan dessert dh. puding roti. satu potong tu sekali ngap jek. terbaek lah! kate dah kenyang ni. dah geleng geleng kepala mmg tak boleh masuk dah. perut dah penuh. jap lagi untuk puding ni saje ade lah dlm 4 ke 5 potong gak. sebelum tu nasi tak payah cakap a kan... hmmmm..... terbukti tak tu? haaa..... 



 ..: okies. kembali dengan wajah si kiut ;p :..

..: bersama cik azi =) :..


..: sekali lagi. kihkihkihkih! ;p :..

*to be bersambung....~

daa.... =)

2 comments:

  1. lepas ni cerite lain pulak!
    mueheheee ;D

    ReplyDelete
  2. tu lah. nak muntah dah. ade lg 2 episod kot. satu ble muntah ijo. satu ble muntah darah. hahaaa ;p

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)