Friday, December 10, 2010

..: beRsidaNg_ePisoD 1 :..

haaaaa........ tu diaaaa...... mai dh rasa cket cket nak hapdet nih. sementara ade tu kan, moh le kita berceghita ye... tp sblm tu.... tarik napas ye kawan kawan kerana gmbo adalah SUPER BANYAK. jgn sampai muntah ijo dh la yooo.... huhuuuu.....~

okeh. memula, meh bgtau dulu. sblm ni pun aku pnh gak bgtau. klw aku agak bz di tempat keje, adalah kerana menguruskan satu persidangan. dan kali ini berkolaborasi bersama dengan...... 

 
..: tu dia.... :.. 

tak nmpk sgt ke? takpe takpe..... 

jap ehhh......


nak bagi clear cket. jap jappp...... 

..: haaa nmpk dh kan.... tu lah dia. Persidangan Pengurus Sumber Manusia Peringkat Kebangsaan bil. 3 tahun 2010. ko tgk tarikh tu. dh  bape lama la kannnn.... baru nak hapdet ;p :..

itu banner memberikan kemudahan untuk tetamu yg hadir kan. idok le tercari cari kat mane le gaknye tempat nak bersidang tu. takmo cite pjg lah. kate pong gmbr berderet tunggu mau di tepek sini. jadi mari le kita nengok gambo......

..: pendaftaran :..


suasana dalam dewan persidangan sebelum mesyuarat bermula 

 
 
 
..: mereka mmg begini. skali skala jumpe ramai ramai kan. borak borak dulu bergurau senda segala bagai. dh mcm ari raya plak ;p :..


 
 
 
..: pahtu bila persidangan sudah bermula, serius mode is on ;) :..


 
 
 ..: tgk tu. ade 3 skrin lg haa... :..

okeh. bila kita kat tempat org ni kan...... org berbudi kita berbahasa kan...... [w'pong mereka tidaklah berbudi sgt pd kami] jadi nya...... mari lah kita bertukar tukar cenderamata..... =)


 ..: ini dia bg kita :..

..: pahtu kita plak bg dia gitu.... owh, yg berbaju melayu itu adalah pengarah di bahagian aku :..


 
..: kemudian sambung lagi bersidang. bilik mesyuarat ni mmg beso weh. pahtu ekon [read : aircond] sejuk tak hengattt.....! :..


 
..: akhirnyaaaa..... persidangan dh habes. jom kuar dr bilik yg mcm freezer ini. huhuuu~ :..


..: jom! jom! :..


..: tapi bukan terus balik. haruslah makan dulu kan. ko tgk tu. mcm majlis kawen kan. hehehee :..


jadi apa tunggu lagi. jemputlah makan

 
 
 
 
 ..: haa sila sila. tambah nasik. tambah tambah  jgn malu malu yeee.... saya blanje. hahaaa ;p :..


 ..: ehh....?? teselit plak kuih ni. dia sbnrnya kat atas meja masa persidangan tu. keciciran plak dia kat sini :..


 
..: takpe takpe sambung makan dulu. hehehee :..

okies. bagi aku tarik napeh jap. nak tepek gambo ni memerlukan kudrat ohhhh..... ;p


 ..: tgk tu sampai terduduk kepenatan tau [sangat lah drama!] .... tapi senyum tahtap mentennnn.... ;D :..

*to be bersambung .....~ 


daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)