Wednesday, December 15, 2010

..: seLingan.....~ :..

ari tu aku kuar ke alamanda bersama encik kamu. sbb ape eh...... tak ingat sudaa.... hahahaaa

kalau tak silap aku, kami ada g survey tiket wayang cite ngangkung. tapi penuh sudaa... jadinya kami pegi makan wafer. selalunya aku yang potong kecik kecik bagi senang nak makan. kali ni kita bagi peluang encik kamu menunjukkan bakat terpendam plak.

mari lihat kepakaran beliau...... 

..: sepenuh perasaan. sampai ketap ketap bibir koooo.... ;p :..


mari kita lihat hasilnya pula 



jenggggg.....












jenggggggg.......




















jenggggggg......


..: tu diaaaa...... hancoq abihhh.... takpe la... senang nak makan kannnn.... tu baru sebelah. yg sebelah tu belum dihancurkan dipotong lagi :..

takpe takpe. berlatih lagi ye encik kamu.... heheheee

*selingan untuk aku mengumpul tenaga bagi menyambung episod bersidang yang seterusnya. gedik kannn... ;p

daa.... =)

6 comments:

  1. ahad aritu pon ain makan wafer jugak..ngan aiskrim coklat n sos coklat..nyum2!!

    ReplyDelete
  2. emm dap! dap! yg akak makan ni ade marshmelo tu ha. syedap gak. kenyal2 (^_^)

    *apo yg tak sodap klw psl makan... ;p

    ReplyDelete
  3. ramai gak blogger suka makan menda alah ni ek..kat sini tak jumpa plak cari yg ada iaskrim sekali..kena terjah juga sekali nampak gayanya..sedap amat gayanya tu...

    ReplyDelete
  4. imm: fewit pd wafer itu kah? hehee;p

    *takpe.. akak fhm... ;D*

    ReplyDelete
  5. kak jaja: sedap kak... mkn time panas2 tu kan.. nnti eskem dia cair skali. coklat dia pun cair. mashmelo tu pun cair. pehh..!! ok kak mulakan operasi mencari. hehehee ;)

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)