..: di sUatU petaNg... :..

..... angin bertiup sepoi2 cik mat poi bahasa. heh!~ dh nape ko ni...? huhuu ;p
sabtu tu aku xde watpe sgt pong. bgn pg g bekpes dgn singgah giant jap jek. pastu duduk umah smpai ptg. elok dpt msg drpd hajah sorg nih. dia kate nak balik. harus lah gembira x terkate kan. dr bln bp ntah kate nak jumpe. tp susah bona. dia keje n duduk jb jek. tp tu lah. bile aku blk kg kdg dia x blk. time dia blk aku plak x blk. tunggang terbalik ha. hahaa!
jd akhirnye kami berjaya ngedate ptg sabtu tu. hoye2! (^_^)

 ..: kate hajah. haruslah cahaya keimanan lbh cket dlm gambo. hehee ;p :..

name dia najiha [betul kan babe? xde 'H'?]. kami sebaya. 1 skola menengah. tp smpai form 2 ke form 3 dia tkr skola len. tp kip in tacing2 gak cket. mase skola kami 1 geng gak lah. lps hbs skola smpai skang ni, klw blk kg and ade mase jek mmg rojer2 a. dia jek kot kwn aku yg ade lg kat kg tu. yg lelaki dh kawen, dh tunang, dh pupus.. hahaa ;p
ok x. yg dh kawen tu ade gak elo2. tp...... yg baru tunang tu ha. mcm nak pupus dh. kwn2 pompuan aku yg dh kawen mmg dh pupus lah dr senarai lpk2 ni. huhuu~
dia ni pong dh kawen gak. tp still okies lah. hubby dia pong okies. ble masuk kpala even jarak umo jauh gak. klw x jumpe, kami just elo2 dlm fesbuk atau msg or kol jek lah.
klw jumpe dia ni, mcm x puas. dh la SANGAT jarang dpt jumpe. bnyk benda nak cite. nak gelak. nak ngumpat share. nak bgtau. sume nak lah. xde yg x nak. 
dan kami akan lpk kat secret recipe. tpt bese....

..: aku miNum iced chocoLate with whipPed cream. hapaL name penuh weh. sbb aku mmg suke order ni ;) :..

..: g-ha miNum ni. sbb mKn kEk. x nAk muAk sgt :..

..: geNg2 taMbah kiLos kami. pecan butterscoth + french fries + cheese cake ape ntah = LOTS of KILOS!! ;p :..

..: puan najiha bersama geng2 tmbh kiLos :..

dia ni skang keje kat tabung haji jb. dan dia dh g haji thn lps. sobab tu lah aku mention awal2 td psl hajah sorang ni kan. untung beb.... rezeki dia. dpt g haji muda2. smbil bkeje smbil menunaikan ibadah =)
and dia pong baru jek daftar utk pjj kat uitm shah alam 20hb yg lps. jd, ptg tu lps lpk mkn2 sume tu, dia mintak aku teman dia g cr stationery. bese a bdk baru blaja kan. alatulis adalah keperluan penting. kami ke kedai buku popular. en. kamu join kami juge. heheee

 ..: pilih2. dh lame x g kat tpt2 cenggini. mcm teruja gak. hahaa :..


..: hai. name saya najiha. sy kwn tuan punye belok. hahaa ;p :..

mase dia sibuk pilih2 tgk2 tu kan, aku pong menyibuk lah gak. cari pensel yg tekan2 tu. yg kena masukkan ubat tu kan. saje la kan tgk. omak aiii......! giler mhl weh skang!~ kalah hrge pen sebatang. smpai 5-6 hengget lebeh haa...


..: tgk2. 7 hengget kooo....! :..


ke mmg dh mhl ek. aku jek yg xtau. ye laaa... kat opis alatulis sume disediakan. xde la nak g beli kan. so, xtau la hrge skang camne. tp mmg mhl la kan. ke sbb kat popular? klw kedai buku bese2 tu x mhl sgt? ishh....! 
lps setel kat situ, en. kamu haus lg. ajak minum lg. kali ni ke old taste plak. habis lah asyik tambah kilos jek kan. bile nak diet ntah (-_-") ~


..: eN. kamu order 1/2 boiled egg kooo... x nak tmbh madu lebah ke incik? ;p :..


..: air meReka berDua saJe yg orDer. maSe ni iNgat naK amiK gmBo dgN g-ha tu. cbuk tepoNg puLokk...  :..


ade sifud tofu juge. aku x larat nak order dh. kaco2 yg diorang order ni jek. kate pong baru jek lpk mkn kek segala bagai kan. kenyang lg. 
duduk kat cni agak lame gak. lyn kan cite2 pengalaman hajah tu mase dia kat tanah suci kan. ko bygkan. dia g haji bln 10 thn lps. sblm ni jumpe xde cite sgt pong pngalaman dia. ptg tu baru ade dia cite cket. pastu en. kamu pong  melayan gak. bnyk lah lg cite. smpai ke zmn skola pong nak cite gak. psl bekas awek bekas pakwe sume pong masuk dlm stori. hahaa ;p
agak2 hari dh golap tu, berganjak le kami balik umah. plus, g-ha n en. kamu pong ade hal lain mlm tu.

daa... =)







Comments

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: hari lahir adalah hari untuk makan. huhuu :..