Thursday, June 17, 2010

..: pUteRA peRsia..uSah diPeRsia~ :..

selamat hari khamis [lagi sekali] =)

ini cite yg aku dan en. kamu nonton


..: prince of persia~the sand of time~ :..

mesti ramai yg dh tgk cite ni kan. pd aku cite ni besh. sbb hero dgn heroin dia same padan. jd, sesuei la dua2 digandingkan.

mula2 masuk panggung aku dh 'pergi ke persia' dulu...
tido a ape lg. hahahaa! sempat tu weh. dok psg iklan dgn gazet cite2 yg akan dtg, bnyk sgt kan. baik aku lyn mata dulu. bile kuar jek intro cite ni, terus segar mato den.
tgk hero!! lg a segar bugar bergegarrrr!!! wakakakakaaaa!!

..: pehhhh...!! :..


..: eceh... tyg bdn pulokk..! :..
ehhh..... ape ni tayang2 bdn ni. x elok tauuu.... aurat tuh. 
takmo2..... bg tgk yg sopan cket.
 

..: amik ko! pakai tudung terus. hahaaa! :..

haaaa.... elok jek gitu... sopan kan. hehehee
ishh.... aku suke banget tgk muka dia nih ha. dastan! dastan! prince dastan! huhuuu.....
giler meroyan jap tgk muka dia. dgn lakonan dia dlm cite tu. pehh! mmmg gerek a...

dia punye pergerakan mcm yamakasi dlm cite nih. time dia lompat2 dari 1 bangunan ke 1 bangunan tu. hyper giler..! pastu bile dlm keadaan cemas, dia kena kejar dgn askar negara dia sendiri, tp bile dia dh dpt lepaskan diri jek, muka nak poyooo.... hahaa!


mari kita lihat wajah sebenar prince dastan.
iaitu encik jake gyllenhaal. ini sume kopineskepi dr intenet sajeee....



..: eh..eh.. takmo bukak suar. takmo2... hahaa :..


..: sungguh pehhh..!!! :..


jom tgk cik heroin plak. kang jelesh plak xde cite psl dia.

..: dia adalah gojes ok.. :..

bdn, muka, mata, sume terbaekkk dr ladang. huhuu
mari lihat rupa sebenar princess tamina. aku dgn encik kamu bg name dia tuminah. korg b le bygkan x klw name tuminah tu.... hahaa!
okies dh. ini dia cik gemma arterton

..: mase ni muka dia mcm iras serina redzuawan kan :..

..: mase ni mcm sarimah ibrahim pulokk.. :..

tp tu pandangan mata aku la...
xtau la org len kan


encik kamu kate cite ni besh. aku setuju banget!
nak tgk lg??? aku pong setuju banget!! sobab nak tgk muko hero yoo... hahahahaaaa!! gelak syaithon ;p


daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)